marți, 21 octombrie 2008

Mister P.

Alanis Morissette - Ironic
Asculta mai multe audio Divertisment »

P. e de la Popularitate.

In afara de 47-le de care m-am agatat cateva randuri mai jos, blogul e varza la trafic.

Am propus in urma cu ceva vreme un mini-concurs in cadrul unui subiect. Comentasem gestul belgianului.. (care ati citit stiti, care nu.. bip) si adaugasem o "ghicitoare" sau ceva ce semana cu una. Un simplu calcul matematic. In fine! Ideea a ramas doar idee.. Am revenit si am editat textul. Premiul simbolic se reporteaza. Hasta la vista,baby! Le multumesc totusi celor putini care ma citesc si sa fie tot la fel, cu miile de data asta, pentru cei care fac efortul sa imi lase un comentariu chiar si off-topic (deh! sa nu vi se suie la cap!).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu