vineri, 3 decembrie 2010

Anunturi gratuite

Nu stiu voi cum sunteti, dar eu sunt intr-o continua cautare de oferte bune, chiar si atunci cand nu vreau sa cumpar sau sa vand ceva. Ma intereseaza piata imobiliara in primul rand si mai apoi auto, telefoanele mobile, locurile de munca, electronice si electrocasnice in general. E si o modalitate buna de a fi informat. Sunt sigur ca nu de putine ori ai auzit un prieten/o prietena intreband "oare cat costa cutare si cutare?", "nu stii vreo chirie mai ieftina?", iar tu sa-i fi spus ca nu stii. Altfel suna daca ii ofereai un punct de plecare, un pret vazut pe un site, gen: l-am vazut in anunturi, pe d24.ro (site de profil), sau ce iti trece tie prin sistem in acel moment. De exemple nu duc lipsa. Iti sunt utile tie, aceste lucruri, si in acelasi timp poti da o mana de ajutor celor din jur.
Experienta mea legata de acest subiect este una deloc neglijabila. Faptul ca pe cateva din site-urile care se ocupa cu gazduirea de anunturi mi-am facut cont, spune destule despre interesul pe care il am fata de acest domeniu. Am cumparat, am vandut, am cautat diferite servicii ca rent-a-car, transport mobila, reparatii televizoare si poate cel mai important e ca mi-am gasit chirie prin mijlocirea unui astfel de site. Mare parte din ceea ce am mentionat pana acum se regaseste si pe d24.ro. Fie ca vrei sa dai un anunt gratuit cu sau fara poze, sau esti in cautarea unui loc de munca, a unei oferte turistice, ca tot e sezonul, recomandarea mea este un punct de plecare.
Sa rasfoim impreuna acest site, sa vedem cum se prezinta la apel...
Prima impresie e de simplitate. Avem in fata un clean look pur-sange.



Scurt si la subiect. Retina iti este intampinata de doua culori care domina pagina principala si se incapataneaza sa ramana ferm pe pozitii si in urmatoarele. Mi-a fost greu sa nu observ o repetitie obsesiva a cuvantului anunt, de aproximativ 17 ori de sus pana jos, lucru care ma face sa cred ca s-a incercat umplerea unor goluri. Sunt la inceput de drum, se mai pot aduce imbunatatiri.
Oferta cuprinde mai multe domenii, iar pentru o cautare mai usoara anunturile sunt structurate pe orase si judete; categoriile cuprind la randul lor subcategorii, rafinand astfel rezultatele dupa pret, tipul imobilului, data introducerii, poza/fara poza, etc. La telefoane mobile mi-as dori sa am posibilitatea de a cauta dupa marca, deci se mai poate lucra la filtre.
Alte aspecte carora li se mai poate acorda atentie:
  • ortografia, pentru eliminarea unor scapari ca: "PREţ", "Anunţurl";
  • introducerea optiunii numar produse pe pagina;
  • termeni si conditii in limba romana;
  • eliminarea "Toate orasele" (pagina principala) de dupa "Judete".
Sunt cateva lucruri pe care le-am observat si care, prin scoaterea lor in evidenta/corectarea/imbunatatirea vor ajuta, sper, la oferirea unor servicii de calitate. Imi place foarte mult, comparativ cu alte site-uri, faptul ca nu l-au "umplut" cu bannere, culori tipatoare, AdSense, AdWords, ghiveci, terci si tot neamul lor.
Este o temelie pe care se poate construi daca este putina rabdare si inspiratie. Un nume usor de tinut minte, un aspect aerisit, o experienta pe care o voi repeta, in mod sigur.
Nu-mi mai ramane decat sa le urez "Spor la treaba!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu