miercuri, 29 decembrie 2010

"Spatiu de manevra"

Intr-un articol recent (nu fac trimitere catre el prin link din simplul motiv ca se afla imediat in apropierea lui) vorbeam de spatii de manevra. Unii se pare ca au prea mult... Tupeu! Sa va dezvalui cum sta treaba, şmenul, bişniţul,etc.

Am fost "abordat" recent, in corpul unui alt advertorial de catre un cineva. Acel cineva se ascunde in spatele unui ID: laur_rapidistul mai pe scurt sau ROIBU LAURENTIU mai pe sleau. Nu stiu ce hram poarta, ce glume prefera, sau ce orientare sexuala are, dar am o parere pe care deocamdata o pastrez pentru mine, eticheta mai putin ortodoxa pentru genul asta de oameni.

Sa scurtez, zic: a dorit doua articole despre ceva site, contra cost. I-am cerut 30 RON pentru amandoua, tinand cont de cerintele lui. Urma sa-mi trimita advertorialele gata scrise. Tot ceea ce trebuia sa fac era sa le postez pe blog. Prima data am fost tentat sa cred ca a gresit formularea ideii. I-am trimis mail sa ma lamureasca, dar raspunsul nu a mai venit. Am luat-o ca buna si am mers mai departe, continuand discutiile pe messenger. Tipul permanent ocupat, vrejeli, chestii. Capacul a fost pus de un termen limita fixat de el - ora 23:00 (ocupat, cum va spuneam), ora pana la care urma sa tragem linie si blogul meu sa gazduiasca acele articole. Au trecut orele, au trecut zilele... E un om foarte ocupat, v-am mai spus-o.

Concluzie: nu stiu ce a urmarit sau ce urmareste, insa faptul ca am mai gasit plangeri care vizau adresa de mail a inculpatului ma duce cu gandul la un cineva lipsit de ceva... Sper sa-i prinda "bine" publicitatea.

P.S. Poate va ajuta sa va formati o idee: forum.pariuri-x.ro/cersetori-si-tepari-t19217-870.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu