marți, 21 decembrie 2010

100

Am intrat intr-o stare de ..vacanta. Mai mult citesc decat scriu; ma mai leg de una de alta pe facebook si @twitter. Nimic important...

Chestia e ca subiecte de abordat sunt o multime. Nu duc lipsa de ele. Sunt atat de multe incat am cazut in capcana omului care alearga dupa mai multi iepuri, dar nu prinde, intr-un final, nici macar unul.

Hai sa nu mai mestec bucata de tutun ci s-o "scuip" pe peretele blogosferei .com!
  • daca va mai "impiedicati" din cand in cand pe aici, presupun ca ati observat advertorialele din ultima vreme. Ma refer exclusiv la cele sub tag-ul #blogmoney. O activitate care mi-a adus niste bani. Nu sunt multi, insa nici putini pentru ceea ce reprezinta acest blog in statisticile unora. Nu voi face mare tam-tam din acest eveniment. In zilele ce urmeaza va voi ferici privirea cu ceva .jpg, detalii suplimentare despre modul cum a decurs toata aceasta "operatiune" care include drumuri pe la banca, actualizari de date, cereri completate de subsemnatul pentru stabilirea unor limite la tranzactii & shit. Pe deasupra, am mai avut o colaborare extrem de placuta. Omul a stiut ce sa ceara si cum sa ceara. Nu stiu daca este un efect al SuperBlog, insa a inceput sa-mi placa. Activitatea asta poate deveni interesanta atat timp cat ti se ofera "spatiu de manevra".
  • daca tot am amintit de ei.. Am terminat pe locul 19. SuperBlog 2010 s-a terminat, cum prea bine ati aflat intr-un articol mai vechi. Asupra acestui punct voi reveni intr-un articol mai complex. Am mai multe lucruri de spus, ramase in camera de asteptare.
  • m-a bucurat foarte mult cifra 15. Am ajuns si eu la un numar de 15 persoane interesate de acest blog. Pentru cineva care-si cam da singur sarcini p'aci, e ok, in principiu. Le multumesc inca o data pentru efortul de a da click pe acel buton. Nu am renuntat, inca, la ideea recompensarii unuia dintre ei, desi la cat de multi sunt cred ca as putea sa ofer cate un cadou fiecaruia in parte. Idei de-ale mele...
  • rezultatele de aici nu sunt concludente, prin urmare nu le voi face publice.
  • in ceea ce priveste serviciile despre care am scris in acest articol, trebuie sa apreciez rapiditatea cu care mi-au raspuns la mail-ul in care ceream mai multe detalii despre preturi. Nu mi-au oferit o lista a tarifelor si a eventualelor cheltuieli pe care le-ar presupune serviciul de curierat, insa am bifat amabilitatea lor.
  • experienta CEWE FOTOCARTE, mijlocita de real,- Hypermarket a fost una... amuzanta. Am "stresat" o angajata pana s-a rezolvat problema cauzata de un cod gresit. Intr-un final mi-am luat plicul, am mai cascat gura la preturi si am plecat catre casa, nerabdator sa vad ce-a iesit din testul meu. Un client multumit. Mi-a placut calitatea si cred ca voi reveni pentru alte servicii. Poza s-a dat deja. Cererea a fost extrem de mare.
Cam astea ar fi, pe scurt, cateva din maruntisurile pe care le voi stoarce si in alte zile, mai putin nopti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu