vineri, 14 mai 2010

In cautarea lui 14 & Co

Momentan, am 13 persoane interesate de ceea ce mai mazgalesc pe aici. Incerc sa-i urmaresc la randul meu, incerc sa le multumesc pentru faptul ca si-au pastrat optiunea. Vreau totusi sa depasesc pragul asta si m-am gandit ca ar fi timpul sa vin cu o oferta de nerefuzat. Din cand in cand voi organiza pentru persoanele care-si fac loc in sidebar, o tombola cu surprize in functie de bugetul de care dispun in momentul respectiv. Surprizele vor veni de pe site-uri gen FunGift, TheGift sau Metropolitans, site-uri cu care am mai avut de-a face in trecut si de care am fost multumit. Nu e batut in cuie. Poate fi si altceva. Surpriza trebuie sa fie surpriza pana in momentul desfacerii cadoului. Daca va incanta ideea, imi puteti lasa un comentariu, functie de care voi pune sau nu in practica acest mecanism. Ce zici? Imi dai un comentariu de ajutor? Nu uita! Conditia e sa apari in lista persoanelor interesate.

Later Edit
In afara de conditia de mai sus, ar mai fi ceva: ma adresez celor care pot fi la randul lor urmariti de mine. E destul de evident motivul. Oricum, sunt deschis propunerilor, ideilor voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu