luni, 24 mai 2010

Carcotasii vs. 5/40

Daca ati urmarit editia din 19 mai 2010 a cronicii carcotasilor, ati aflat, probabil, ca Loteria Romana extrage 6 numere la jocul 5/40. 1, 2, 3, 4, 5, 6. 6 numere, nu 5 cum zice numele jocului!

- INSELATORIE!!! Mai taie din ele, da-le dracu! , strigara carcotasii, si se pusera pe sceneta. A iesit sceneta, a iesit emisiunea, au dat-o la TV sa o vada toata lumea, numai ca... unde e buba?! Va spun imediat! Buba e ca s-au facut de cacao, iar cei care joaca la 5/40 cunosc destul de bine motivul. Regulamentul lamureste toata problema:

Loto 5/40 face parte din portofoliul de produse al Loteriei Romane din anul 1995.

La acest joc, participantii trebuie sa joace 5 (sau mai multe) numere cuprinse intre 1 si 40, iar pentru a castiga trebuie sa "ghiceasca" 5 sau 4 numere dintre cele 6 extrase la tragerea numerelor castigatoare.



Lumea s-a prins repede de greseala (in sfarsit ne foloseste la ceva, experienta acumulata la Loto!) si am vazut-o in cateva comentarii la bucati din emisiune postate pe site-uri gen 220.ro.
Incerc sa-mi dau seama de scopul gafei... Mi-e greu sa cred ca s-au dat in spectacol fara sa citeasca un amarastean de regulament. Ramane de vazut daca si cum isi vor face mea culpa in editia de saptamana asta... Cert e ca Loteria Romana s-a ales cu putina reclama.
-"Daaa, daaaaa!"



Nota:
Nu am avut rabdarea necesara gasirii acelui fragment clarificator. A intrat in arhiva, iar arhiva e online pe cronica.primatv.ro. Vizionare placuta!
Adaugati voi LOL-ul printre randuri.

Nota II:
Cronica Carcotasilor ramane in continuare in topul playlist-ului meu, si asa destul de saracacios in materie de emisiuni TV, la categoria Caterinca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu