vineri, 7 mai 2010

Maruntisuri

Nu vreau, si nici nu-mi voi face din asta un obicei, sa arunc cu noroi in munca altora, dar unii se cer penalizati:

  • http://orange.ro/castiga-dorinte-indeplinite/castigatori.html e prima pe lista neagra. Desi le-am sesizat greseala (
    27/05/2010 LIGIA MARIA GLAVA premiu zilnic)
    , ea continua sa supravietuiasca. Am ajuns la concluzia ca organizatorul e interesat mai mult de coordonarea unui concurs care sa le umple visteria si asa afectata de criza, decat sa bage in seama niste "maruntisuri" ca actualizarea unei liste de castigatori sau...
  • pastrand linia de mira pe cei de la Orange Romania, mi se pare de cacao sa nu ai un sistem Thank You, gandit la cent (euro, desigur) si sa-mi fluturi intr-o parte (contul personal) o n suma, iar in alta, o alta valoare, dar ce conteaza un 60 de eurocenti la o companie asa valoroasa?! Nu incerc sa le fac o reclama proasta (sunt destui care sa se ocupe de ea), pentru ca de mai bine de 6 ani le folosesc serviciile si pot sa ma consider multumit de colaborarea atat pe partea de abonament voce/date cat si telefoane achizitionate de la ei sau partenerii lor, insa astea deja sunt chestii de... gainarii si, dupa cum am observat aseara in urma unei scurte convorbiri cu una din mult-iubitele operatoare, nepasare. O companie de top, asa cum sunt considerati sau se considera ei, ramane o companie de top pana la cele mai mici detalii. Mda... Am spus!
  • raman tot in domeniul concursurilor cu hibe in organizare si ajung la cei de la Radio ZU, la ZUbingo mai exact. Trimiterea unui mesaj la 1815 (numar cu tarif normal) se continua cu primirea unui mesaj publicitar, mesaj nesolicitat. Am cautat astazi pe site-ul lor lamuriri legate de acest numar si mesajele gen SPAM, pentru ca practic se incadreaza in aceasta categorie. Nada, mai putin in ceva comentarii, insa fara sa se schimbe ceva.

To be continued...


UPDATE I

Daca ar fi sa ma leg de toate lacunele organizarii online a concursului Orange, cred ca as ajunge in situatia de a fi acuzat de hartuire. Hartuire sa fie!
  • "Datorita modificarilor solicitate, serviciul Cronos va va putea furniza informatii actualizate despre disponibilul dvs. la 48h de la modificare." e mesajul ce imi apare zilnic in cont si ceva asemanator la incercarea de pe mobil la *115#, *100#, 415 si tot neamul lor. In concluzie: daca ar fi sa particip cu 1-3 nenorocite de mesaje pe zi, timp de cele cateva saptamani de concurs, as fi in imposibilitatea de a urmari si alte chestii care ma intereseaza, si anume minute/mesaje ramase, cost suplimentar, etc.
  • s-a rezolvat problema cu actualizarea castigatorului din 27/05/2010 (!) (am renuntat la a mai numara zilele scurse de la sesizarea telefonica), insa au aparut altele. Din lac in puţ!

Va intrebati probabil de ce imi pierd timpul cu ei?! Pentru ca o fac pe seama buzunarului meu! Daca nu stiu sa organizeze un concurs, sa nu mai amageasca oamenii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu