sâmbătă, 4 iunie 2011

Castiga un accesoriu pentru notebook-ul tau

Am ales ITGalaxy pentru ca..

.. pana voi ajunge sa ofer si eu macar un Laptop Toshiba (un exemplu!), o moda in lumea concursurilor care se respecta, m-am gandit ca ar fi cazul sa ma orientez catre lucrurile care momentan imi sunt la indemana si se incadreaza perfect in bugetul meu de criza, iar site-ul mai sus mentionat mi-a oferit aceasta ocazie atat prin prisma preturilor cat si a faptului ca beneficiaza de recenzii foarte bune din partea clientilor, asa cum se poate citi/observa (vezi si imaginea de mai jos) pe trustpilot.ro.

Plecand de la aceste doua criterii (preturile mici si calitatea serviciilor) mi-am zis ca ar fi cazul sa intru in detalii, astfel incat va voi prezenta in prima faza cele cateva aspecte care mi-au atras atentia si m-au determinat sa-i aleg ca sursa a premiului.

La crème de la crème du laptop-uri

Domeniul laptop-uri este bine reprezentat, promotiile fiind la ele acasa. Va puteti juca, selecta, compara, comanda, intoarce pe toate fetele sau numai lasa un Like pe paginile care va pun la dispozitie laptop-uri Toshiba, laptop-uri Lenovo, Asus, Dell, HP, si alte marci la fel de cunoscute. Daca e sa constatam ceva la capitolul asta, poate cea mai interesanta si convenabila observatie pe care o putem face, e legata de evolutia preturilor. Fata de anii in care puteam doar visa la un laptop cu specificatiile acestui Toshiba Satellite Pro Core2 Duo T6670, acum aceste tehnologii sunt accesibile de la preturi incepand cu 1300 RON, un pret foarte bun (1399.01 RON, mai exact) comparativ cu alte magazine online (vezi shopspider.ro). Totodata echipa ITGalaxy ofera instalare software pentru fiecare produs achizitionat, suport tehnic de calitate sustinut de service-uri autorizate ale partenerilor sau ale producatorilor, livrare rapida (FAN Courier), posibilitatea de achizitionare in 36 de rate prin Card Avantaj si in curand prin Credit Cetelem a laptop-ului sau a oricarui produs dorit si multe altele.
Pentru cei care vor doar sa fie la curent cu ultimele produse aparute in oferta, promotii, concursuri, reduceri, ITGalaxy s-a gandit si a luat in calcul avantajele pe care le implica apartenenta la retelele sociale deja consacrate ( Facebook, twitter), abonare newsletter si blog. Un pachet de servicii complet, o interfata usor accesibila si perfect functionala.

Accesorii notebook-uri/laptop-uri. Concurs

Revenind la pofta ce-am poftit, si banuiesc eu ca sunt in asentimentul multora cand spun asta, e timpul sa discutam despre oferta de accesorii din desaga magazinului, accesorii care merg mana in mana cu ceea ce v-am prezentat in randurile de mai sus, si implicit despre concurs.
Avand posibilitatea de a alege dintre marcile puse la dispozitie (25 dupa matematica mea), ordonate crescator ca pret, din click in click prin cele 32 de pagini de produse cu afisare lineara, am reusit intr-un final sa ma opresc la doua variante tinand cont de Departamentul Financiar si de ceea ce am discutat recent pe twitter, discutie care m-a determinat sa iau in calcul doua cunoscute:
  1. pentru cei care vor sa adauge putina culoare gadget-ului lor m-am gandit la acest Canyon Sticker Graffiti CNL-NBS01C, un notebook sticker de 355 X 290 mm, high quality vinyl;
  2. un Stand Cooling Pad Genius 100, USB, compatibil 10"-17", sleeve, 13dB nu ar strica celor care nu pot renunta la laptop/notebook nici macar in pat, pentru o racire mai eficienta.
Mecanismul e cat se poate de simplu. Din acest moment si pana in data de 03 iulie 2011 (mi-am zis ca e suficient pentru a permite o participare cat mai numeroasa) aveti vreme sa lasati un comentariu la acest articol, folosind o adresa de e-mail valida, desigur, in care sa-mi spuneti ce laptop va place cel mai mult din oferta celor de la ITGalaxy si nu in ultimul rand ce premiu v-ati dori sa castigati dintre cele doua propuse voua. Fericitul castigator sau castigatoarea se va bucura de toata atentia mea si de calitatea serviciilor oferite de site-ul aflat in discutie, in urma unei trageri la sorti (random.org) care va avea loc in data de 04 iulie 2011. Bafta la noroc!

Nota: valoarea premiului include transportul la o adresa comunicata ulterior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu