luni, 7 mai 2012

Cafea si idei matinale



E evident faptul ca blogul aici de fata sufera de o astenie de primavara. De depresie.. nici vorba! Chiar daca nu se prea  observa, imi mai "bag" tastele prin unele articole mai vechi, ma enervez cu unele bannere care se incapataneaza sa nu se incarce din motive inca neelucidate, moderez comentarii anonime la nivel de mail-uri primite prin mijlocirea celor de la Disqus (spam-uri) si multe alte minunatii blogosferice. Cu scrisul articolelor sunt in urma grozav, desi subiecte se gasesc la tot pasul. Cum nu ma trage nimeni de manecuta pe acest subiect, consider ca singurul deranjat de aceasta stare de fapt sunt doar eu. "Proiectele din offline" au prioritate, insa nu despre ele voi scrie.

M-am alaturat, intre timp, celor de la Blogawards.ro, o ruda mai modesta a site-urilor pe care se aduna diferite campanii pentru bloggeri. Nu am apucat sa scriu pentru ei, insa o voi face in momentul in care voi dispune de mai mult timp si chef. Momentan imi satisfac pofta de indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie, nivel incepator. Cum nici eu nu sunt coperta de gramatica, ma voi abtine de la aratat cu degetul. Probabil le voi asezona cu cateva recomandari de continut. Asta intr-un viitor, sper, nu prea indepartat.

Am remarcat o crestere a interesului diferitelor firme pentru ceea ce poate oferi breasla bloggerilor. Cei de la wall-street.ro (nu sunt singurii care monitorizeaza aceasta evolutie) au scris ceva prin martie 2012: "EXCLUSIV - Radiografia blogosferei: Cat castiga blogerii din Top 100 ZeList si pe ce mizeaza ei" si au continuat tot pe aceeasi tema avand la dispozitie rezultatele unui studiu (BR 2011) realizat in perioada 1 februarie – 25 martie 2012. Despre minunatiile care au iesit la iveala puteti citi aici. Tot acolo aveti si o poza foarte.. interesanta a carei legatura cu subiectul nu am reusit s-o deslusesc. L-am completat si eu (studiul respectiv), insa nu am stat sa filozofez prea mult pe marginea lui. Cei care ma cunosc stiu cat de mult imi plac statisticile si.. "piscoturile".

Horablogs.net  ramane in continuare un site de la care mai am o bruma de pretentii. Asta daca reuseste sa iasa din conul de umbra in care se afla de cateva luni bune. Ultima colaborare mi-a lasat un mare semn de intrebare. Ceva a inceput sa scartaie. Nadajduiesc la o rezolvare in bine. Ramane de vazut..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu