luni, 14 mai 2012

Quickies

A trecut ceva vreme de cand nu am mai facut o tocanita de linkuri. Pauzele lungi si dese cheia marilor succesuri. Sa purcedem intr-o ordine care nu poate fi gasita vinovata de favoritism.

In galeria evenimentelor sportive semnificative din ultima perioada, altele decat fotbalul, intra reusita fetelor antrenate de Octavian Bellu si Mariana Bitang - 12 medalii la CE de gimnastica de la Bruxelles, dupa cum urmeaza:

"Senioare-aur pe echipe, aur la sărituri (Sandra Izbaşa), aur la bârnă (Cătălina Ponor), argint la bârnă (Larisa Iordache), aur la sol (Larisa Iordache), argint la sol (Cătălina Ponor);


Junioare - argint la sărituri (Alina Stănilă), bârnă (Andreea Munteanu), sol (Silvia Zarzu), bronz pe echipe, la individual-compus şi sol (Andreea Munteanu)." (sursa: anst.gov.ro)

Urmaresc in continuare evolutia lui Horia Colibăşanu: "o noua incercare de cucerire a varfului Kangchenjunga" (via koyos.ro).

ProTv-ul are talent. Si-au atins scopul, oferind telespectatorilor ceea ce le place cel mai mult de la Theodor Sidoli incoace. Au fost lideri de audienta si nu s-au sfiit sa se laude. Urmarind reactiile din online am ajuns la concluzia ca multi inca nu au inteles "farmecul" si scopul acestui tip de show. Ramanem la balacareala noastra..

Operatiunea cu nume de cod "Token", despre care v-am povestit aici, a avut un Happy End. Nota pentru cei care ajung in aceeasi situatie: pana la sucursala emitenta a dispozitivului te mananca alte sucursale. Zici ca sunt stat in stat, desi apartin aceluiasi brand (Banca Transilvania, in cazul meu). Mi-am invatat lectia!

Am schitat un zambet - nebunia de 17 %.

eMAG ProfitShare la raport: cifre si anuntarea unei noi versiuni care se afla, momentan, in Private Beta.

CBS pune punct CSI: Miami. Imi tot sta in gand de ceva vreme sa scriu un articol pe seama serialelor vazute pana acum.

To be continued..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu