vineri, 22 iunie 2012

Articol de sezlong

Concediu.. Vacanta.. Litoral.. Relaxare..

Sunt doar cateva dintre cuvintele pe care le auziti/le cititi/le savurati tot mai des in ultima perioada. E ceva absolut normal daca e sa ne gandim la luna in care ne aflam. Si e doar inceputul..

M-am uitat zilele astea pe strazile Clujului in timp ce calatoream dintr-un capat intr-altul al orasului. Inca nu s-a dat startul plecarilor masive. Destul de aglomerat in timpul saptamanii. Daca ar fi sa se respecte o anumita ciclicitate, as putea afirma ca pe la jumatatea lui iulie, situatia demografica va arata cu totul altfel. E doar o parere.. Pana la noi grafice, zic sa mai ingrosam nitel randurile workaholicilor prizonieri ai planurilor care includ mult soare, nisip, bronz, apa sau orice altceva va trece prin minte in acest moment.

Am scris ceva de planuri? Asa se pare! Imi asum vina. Planul nu e plan destul pana nu e si fudul (nu am gasit alta rima). E cu directie, sa stiti. Nu ma voi referi la una dintre variantele pe care sigur le-ati luat in considerare atunci cand ati luat foia si pixul, atat de necesare elaborarii (cam pretentios, stiu!) unor scenarii "homemade" de petrecere a.. n zile.. undeva.. cat mai departe de anumite probleme. De data asta ne vom lasa la mana unei agentii de turism, in detrimentul celeilalte.

Cu picioarele in ligheanul cu apa rece, cu toate termopanele generos deschise, m-am apucat de treaba. Ce-as face daca as fi in situatia cuiva care cauta o agentie de turism, in online? Cred ca in prima faza m-as uita in bugetul personal. Abia mai apoi.. restul. Degeaba visez la litoralul romanesc daca nu-mi permit decat Riviera Franceza. Sa castige agentia cu cea mai ieftina, atractiva, ultra all inclusive oferta. Plecand de la aceasta idee, as cauta cele mai bune oferte litoral 2012. Ceea ce am si facut. Mi-a placut in mod deosebit siteul celor de la Genius Travel. Poate si din cauza concursului care are ca premiu o vacanta in Republica Dominicana (durata campaniei: 01 martie 2012 – 31 august 2012), poate si din pricina motto-ului care mi-a atras atentia imediat ce am deschis pagina. Genius minds think alike (sic!), mi-am zis. Multe "specialitati" turistice veti gasi, cu preturi pentru toate gusturile si buzunarele, cu plata chiar si in rate prin intermediul Star BT si Card Avantaj.

Eu v-am dat doar o idee pe care sa construiti. Restul tine de voi, de imaginatia voastra, de contul vostru bancar. Nu mai pot decat sa va las in compania siteului si a locurilor superbe, surprinse in imagini care te duc cu gandul departe, departe, departe..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu