marți, 26 iunie 2012

Ma gandesc la un concurs..

A trecut ceva timp de când nu am mai organizat un concurs pe blog. Poate că ar fi vremea.. Nu mă gândesc la ceva extraordinar ca premiu sau, după buget, premii. Încerc, pe cât posibil, să întorc spre voi o parte din ceea ce câştig mâzgâlind cuvinte pe aici, acele cuvinte care au şi o anumită greutate financiară.

M-am tot uitat zilele astea după diferite lucruri, obiecte, mărunţişuri faine, în speranţa găsirii acelui ceva care să se încadreze în rolul unui must have. Online-ul ăsta are, uneori, un mare dezavantaj atunci când te joci cu motoarele de căutare, aspect întărit de mulţimea rezultatelor găsite. Mai rău încurcă decât ajută. E greu să te hotărăşti asupra unui singur premiu, însă ştiţi cum se zice.. Famelie mare, renumeraţie mică după buget.  Ca să nu o mai lungesc prea mult, trag linie şi scriu aşa: pe baza experienţelor din trecut (sper să nu-mi joace feste memoria!), a majorităţii feminine care a participat la concursurile intrate deja în arhiva blogului, minunăţia care-mi va da peste cap traficul (sic!), îi va avea ca "sursă de inspiraţie" pe cei de la... Nici acum nu-s hotărât pe deplin. Cam cât interes ar stârni nişte pandantive din argint? Puţin mai mult decât unul singur (deh!), cu siguranţă, însă în momentul ăsta sunt doar în faza de pregătire a concursului. Trebuie să fie şi cu siguranţă va mai fi ceva în ecuaţia finală. Un pandantiv neaoş combinat cu o carte bună, dintr-un domeniu pe care-l vom stabili impreună e doar una din variantele care îmi dau târcoale în momentul de faţă. Sunt deschis la propuneri.. Ca întotdeauna!

Să nu vă las, totuşi, fără linkul acelei surse de fericire - Bijuterii (bling-bling) şi cu asta cred că am spus totul. Următoarea întâlnire cu cei de la  Jewels.ro  va fi în cadrul concursului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu