vineri, 29 iunie 2012

Mi-a placut o comparatie..

M-am hotarat, in cele din urma, sa fac mai mult decat sa sterg doar praful de pe cutia in care-mi tineam imprimanta InkJet, defecta din motive ce-mi pot fi imputate.. mai mult sau mai putin (greu cu recunoasterea vinovatiei). Am dus-o la reparat! Pam, pam! Un pas mic pentru mine, un pas mare pentru imprimanta. Cum verdictul se lasa asteptat, ganduri de noi achizitii se abat asupra buzunarului meu. Trebuie sa iau in calcul mai multe variante, nu? In functie de problema pe care o are, voi decide daca mai merita sau nu investit in ea. Nu de putine ori "carpitul" costa mai mult decat ar trebui. Suntem cu totii de acord asupra faptului ca electronicele, electrocasnicele si tot neamul lor nu sunt o afacere extraordinara, devalorizandu-se iute si furios. Cam la fel ca autoturismele si multe altele.

Daca tot am pomenit de lumea auto, e momentul sa fac lumina asupra titlului. Cautand una - alta prin articolele gasite in online pe tema imprimantelor, am dat peste o comparatie ce avea ca subiect principal un consumabil despre care am scris cu putin timp in urma. Despre toner e vorba. Autorul a realizat o legatura interesanta intre inlocuirea motorului unui autoturism si schimbarea cartusului de toner HP. Totul e sa nu o luati ad litteram! O facuse in ideea accentuarii importantei pe care o are componenta mentionata in buna functionare a imprimantelor, a acestor obiecte fara de care nu putem duce la bun sfarsit anumite activitati personale sau profesionale.

Revenind la imprimantele noastre si la planurile de achizitie despre care va scriam la inceput de articol, trebuie sa recunosc faptul ca e o sarcina deloc usoara. Daca in urma cu cativa ani nevoile erau mai mici, justificand astfel alegerea InkJet, acum lucrurile s-au schimbat. Drumurile tot mai dese pe la centrele de copiere, scanare , listare o confirma. Am citit o seama de pareri pe acest subiect si am ajuns la o concluzie de moment. Spun asta pentru ca peste cateva ore, zile, s-ar putea sa ma razgandesc. Tema care mi-a ocupat mare parte din activitatea de astazi, pe partea de online, a fost: avantaje si dezavantaje imprimante laser. Concluzia de moment: vreau si eu o jucarie dintr-asta daca tot vreau sa m-apuc de o afacere mica. Acestea fiind scrise, e cazul sa imi fac de cap, sa fac abuz de.. liniute.

Avantaje:
  • rapiditate, precizie si durabilitate, aspecte usor de lamurit/explicat daca e sa ne uitam prin caracteristicile lor;
  • printuri de calitate superioara pe hartie obisnuita, datorita procesului de imprimare electro-fotografic;
  • cost mai mic per pagina comparativ cu cele pe cerneala;
  • silentiozitate;
  • de rapiditate am zis ceva?
Dezavantaje:
  • pretul ridicat de achizitie, desi am observat o tendinta oarecum descrescatoare;
  • dimensiunile generoase;
  • consumabile mai scumpe, dar cu amortizare in timp.
Am bifat ceea ce era mai important. Daca le stiati deja, vi le-ati reamintit.

The bottom line, however, is that.., dupa cum le place americanilor sa spuna, ramane sa astept deocamdata un raspuns legat de nepretuita mea imprimanta InkJet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu