marți, 25 septembrie 2012

Facebook Covers

10 septembrie 2009 - S-a alăturat Facebook

Si uite-asa au trecut putin peste 3 ani de cand mi-am legat numele de aceasta retea de socializare. Daca nu ma jucam niţel cu unele postari mai vechi (febra update-urilor), cu diferite cover-uri  si unele chestii "administrative", probabil nici nu observam acest aspect. Se cerea sau nu sarbatorit prin ceva articol pe blog in cadrul caruia sa ofer ceva simbolic, un premiu, o bomboana? Probabil ca da.. sau nu?! Fir-as al fericirii sa fiu! Tot acum imi dau seama ca nu am legat contul de facebook de acest loc.. sau invers. Din punctul asta de vedere sunt in urma cu strategiile online.

Adevarul e ca am profitat si eu putin de increngatura asta chiar daca nu intr-un mod atat de evident ca altii. O dovedesc butoanele de share din subsolul fiecarui articol. Ma declar vinovat de anumite abuzuri, nu si de narcisism. Traficul e un lut greu de modelat.

Probabil spre sigur cea mai mare multumire legata de activitatea de pe respectiva retea de socializare e reinodarea unor vechi prietenii din copilarie, din trecutul mai putin multimedia. Distanta si dilatarea temporala gravitationala au facut ca unele legaturi sa se piarda. Noroc mare cu Mark Zuckerberg. A pus punct unei situatii pe care concurenta nu a reusit sa o gestioneze suficient de bine. 

Una peste alta am reusit, scurt si la subiect, sa marchez momentul. La urmatoarea voi da un suc si un piscot, doua, trei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu