marți, 11 septembrie 2012

Te mănâncă palma dreaptă?

200.000 modele, 1.500 branduri, 35 magazine, 95 de categorii reunite sub un singur nume - Fashion Monster, un director de produse, după cum v-aţi dat deja seama, fashion destinat în mod special femeilor.

Reţeta care stă la baza unui astfel de site e una destul de simplă şi constă în indexarea celor mai cele branduri, a celor mai cele oferte, reduceri, colecţii. E şi o relaţie win-win la mijloc, dar asta îi pasionează mai mult pe cei care vor să intre în detalii de marketing afiliat. Se poartă, e la modă şi.. tocmai ce l-am văzut la TV pe Norville "Shaggy" Rogers tuns scurt, într-o serie mai nouă a unei îndrăgite animaţii. S-au păstrat, în schimb, celelalte elemente ale personajului. Hainele, încălţămintea, caracterul.. Aceleaşi! La cât m-am învârtit pe paginile site-ului în discuţie, am devenit un sortiment de critic. Trebuie să recunoaştem că îmbrăcămintea nu e punctul cel mai tare al creatorilor de desene animate (simple is better), deşi încerc, într-un exerciţiu scurt de imaginaţie, să-mi închipui ce-ar fi ieşit dintr-o colaborare Karl Lagerfeld - Hanna-Barbera Productions. Pentru niţel amuzament nevinovat, încercaţi şi alte nume mari din modă.

O paranteză menită să destindă neuronii, un exerciţiu de încălzire. L-am bifat în rândurile de mai sus. Acum e momentul să trecem la cele câteva aspecte care mi-au sărit în ochi, lucruri pe seama cărora se poate discuta preţ de câteva minute.
Paginile sunt aşa cum trebuie să fie. Un director de produse e doar un preludiu, o introducere scurtă şi de efect, un portal către site-ul pe care se petrece cea mai mare parte a acţiunii.

Mi-a plăcut..

După cum scriam mai devreme: simplitatea site-ului, fără probleme de încărcare, culorile care amplifică impresia de spaţiu aerisit, lipsa banner-elor sau a acelor elemente care sunt ca nuca în perete, organizarea pe categorii, în ordine alfabetică, prezenţa pe facebook. Lucruri simple, lucruri necesare.

Se mai poate lucra..

  • eu unul aş mai arunca o privire peste Termeni şi condiţii. S-a strecurat o greşeală pe-acolo. Maruntă, cauzată probabil de un copy-paste pe fugă.
  • se impune actualizarea disponibilităţii anumitor produse care nu mai fac parte din ofertele magazinelor promovate. La fel şi în FashionMonster Sales.
Per ansamblu, e un site în creştere, un site care mi-a lăsat o impresie placută. Merită atenţia voastră în ideea reducerii timpului alocat căutarii celor mai bune oferte fashion.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu