duminică, 30 septembrie 2012

Nume noi, nume vechi

Pe 1 octombrie, adică mâine, începe SuperBlog 2012. Asta înseamnă că s-a intrat pe ultima sută de metri cu înscrierile, ziua de astăzi fiind destinată unui ultim apel către cei care aspiră la titlul de SuperBlogger  şi nu numai (click-uiţi cu încredere pentru Regulament).



E cam singura competiţie la care am avut o evoluţie constantă şi când spun asta mă refer exclusiv la prezenţa mea, an de an, în "catalogul" numelor care-şi pun "semnătura" virtuală pe marginea ei. Ca mine mai sunt şi alţii, fie ei participanţi, sponsori, organizator..

super-blog.eu

Vechi sau noi sub această umbrelă ne-am adunat puţin peste 200 de oameni pasionaţi de cuvinte (203 în acest moment, cu tot cu mine), oameni care acum au o motivaţie în plus pentru a îmbina utilul cu plăcutul.

Spor să avem! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu