miercuri, 23 mai 2018

Cum vă puteți mări veniturile ca un technician de unghii

Când vine vorba de alegerea unui curs de perfectionare pentru a incepe o afacere in domeniul unghiilor, anumite strategii pot părea neconcepute, cum ar fi învățarea celei mai recente tehnici, urmarea cât mai multor cursuri pe care programul dvs. le va permite. Astfel, cu ajutorul tehnicilor de unghii , prezentăm cateva modalități neașteptate, dar incredibil de eficiente, de a vă mări profiturile și de a vă dezvolta afacerea.

Limitați lista de servicii

Există o concepție greșită că oferirea unei varietăți de servicii crește potențialul dvs. de câștig. Cu toate acestea, nu toate serviciile vor duce la profiturile pretinse. De exemplu, cât de mult câștigați prin oferirea de schimbare a ojei? Nail artistii explică faptul că programarea schimbării de oja dureaza 20 minute , insa acest timp este oarecum folosit din urmatoarea programare, asadar, urmatorul client va avea mai putin timp alocat . Aceste mici interventii de 20 de minute aduc pierderi de bani atunci când se cumuleaza pe parcursul unui an. În schimb, rămâneți la serviciile pe care le faceți bine și care sunt relativ usor de schimbat în timp, astfel încât anulările și timpul mort nu vă vor distruge programul.

Strategia propunerii unei programari

Modul în care tehnicienii abordează clienții pentru rezervare este la fel de important ca și modalitatea utilizata pentru gestionarea programarilor. Acordati atentie la limbajul pe care il utilizați atunci când faceti o programare. Nu spuneti niciodată că aveți o zi întreagă libera. Fiind ocupata înseamnă că sunteți căutata, iar femeile gravitează spre ceea ce este căutat și sunt dispușe să plătească mai mult pentru acest lucru. La solicitarea unei programari, consultati agenda si oferiti clienților două alegeri pentru programare. Dacă nici una din cele două oferte de programare nu sunt acceptate de clienta, tehnicianul îi va spune clientei că o va adăuga la lista ei de așteptare și o va apela imediat ce va avea ceva liber- chiar dacă agenda ei ar fi fost complet goală. Apoi tehniciana asteapta aproximativ 2 ore si suna clienta anuntand-o ca a gasit un loc pentru ea. Clienții sunt întotdeauna încântați și recunoscători.

Nu explicați creșterea prețurilor

Cresterea pretului poate părea o modalitate evidentă de a face mai mulți bani, dar este o sarcină dificilă pentru majoritatea tehnicienilor. Pe măsură ce costurile pentru produse, furnizare și chirie cresc și cerințele pieței se modifică, este absolut necesar să creșteți prețurile dacă doriți să rămâneți profitabili în timp. Pur și simplu postați o notificare tipărită la masa de lucru sau pe pagina de socializare, astfel încât clienții să știe la ce să se aștepte. Veti folosi aceleasi produse profesionale si de calitate pentru maini si picioare.

Totuși, există câteva modalități de a face scumpirea mai plăcută - de exemplu, nu creșteți prețurile în primul trimestru a anului cand clienții plătesc inca pentru vacanta de iarna. Puteti anunta creșterea prețurilor la sfârșitul lunii octombrie. Acest lucru este la timp pentru sărbătorile de iarna când clienții doresc ca unghiile lor să arate bine, astfel încât este mai puțin probabil să pierdeți pe cineva care simte că nu își poate permite să cheltuiască ceva mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu