luni, 2 februarie 2009

Feedback

Termen englezesc care se referă la comunicare rezultatelor unui test, unei discuţii.
123urban.ro

Am "abuzat" de el. Putin.. din curiozitate, plictiseala, lipsa de activitate. Curiozitatea pentru ca am tinut sa vad ce efect are, plictiseala si lipsa de activitate online sunt bonusul zilelor constipate de iarna (?), dar asta e alta discutie. Revin la efecte si contraindicatii.. Rezultatul a fost pe masura asteptarilor. Pe unde am fost am pus sare pe rana. Sa zicem ca ranile nu au fost atat de adanci incat sa provoace reactii imediate. Orice padure are uscaturile ei, imi spun in barba, si imi ingrop gandurile in cele aproximativ trei minute cat dureaza genul asta de erectie intelectuala.

Unii platesc pentru a incuraja omul sa scrie. Nu trebuie vazuta ca o regula generala, dar o bomboana, o atentie merita.. Asa, de florile marului. Nici nu stiti cat de greu le e unora sa arunce un "Multumesc!", constatare care ma face sa iau un loc de cur pentru o paranteza. De sarbatori am obiceiul, devenit sport national si punga fara capat pentru operatorii de telefonie mobila, sa trimit SMS-uri festive. La multe din ele primesc raspuns, la altele nu. Cu cateva exceptii pe care le inteleg (contactati autorul pentru mai multe detalii), restul raman in cotloanele interpretarii si se pierde ca importanta in bucuria momentului. Stiti cum e.. Sarbatoare, alea, alea. Nu imi pierd vremea sa justific toate mesajele fara raspuns. Vinovat de.. E loc de critica. Fac o intoarcere de 180 de grade si concluzionez ca e bine sa daruiesti fara sa pretinzi a recupera. Din experienta personala garantez ca se intoarce multiplicat ca valoare. Nu e o santajare a sortii. Chestiile astea se intampla si.. atat! Gata paranteza. Trebuie sa trag o linie sub ea.

Feedback reloaded. Mda. Din partea unor domenii .ro ar trebui un mai mare accent pe relatia sursa-consumator. Gadila placut ratingul. Hai ca se poate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu