duminică, 8 februarie 2009

Parfum de..cârnaţi?


Nu am întâlnit nici un bărbat aici în România care să arate bine. Toţi sunt neîngrijiţi, burtoşi, nu fac sport şi peste toate miros a şuncă şi a cârnaţi. Au un miros specific pe care eu nu îl suport. Şi asta se întâmplă pentru că mănâncă orice, fără să aibă o educaţie culinară, aşa cum au, de exemplu, cei din străinătate. De aceea nu mă mărit, nu vreau să stau cu un om numai pentru a nu fi singură. Viaţa mea e foarte frumoasă şi aşa, iar câinii mei sunt cei mai buni prieteni..
Anca Badiu pentru click.ro
Are deja 35 de ani şi arată impecabil. Se vede că face sport şi că are grijă de corpul lui, chestie pe care o întâlneşti din ce în ce mai rar la bărbaţii din ziua de azi de pe la noi. El (n.a: Mircea Badea) este singurul care îmi place.

Cand unele vedete (in general) purtatoare de vagin ale tarii (in special) trec de la obiectul muncii (muzica in cazul ei) la exprimarea unor idei, de obicei o fac fie sa-si faca publicitate, fie sa-si faca publicitate. Atat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu