sâmbătă, 14 februarie 2009

ROblogFest 2009

Roblogfest este unul dintre cele mai importante evenimente ale anului in ceea ce priveste bloggingul in particular sau comunitatea de internet din Romania in general si singura competitie nationala care premiaza excelenta din blogosfera - popularitatea, profesionismul sau modul de folosire a mediului din jurul unui blog. Prima editie a avut loc in 2006 din initiativa lui Dragos Novac cu scopul coagularii comunitatii bloggerilor din Romania.
sursa: roblogfest.ro
1. oricine se poate inscrie si oricine poate vota
2. totul este cat se poate de transparent iar rezultatele sunt furnizate in timp real
3. concurenta e misto si cu ocazia asta vedem si noi cum stam fata de altii (sau ce cred altii despre asta) pe segmentul sau subiectele pe care ni l-am propus sa le acoperim cu blogurile noastre.
4. Cel mai important lucru - vrem sa ne simtim bine nu sa creem dispute sau animozitati.

Stufoasa organizare, dar o spun din pozitia "5 minute". Nu cred ca am stat mai mult de 5 minute sa ma uit prin categorii. Ba! Imi creste nasul! Mi-am concentrat atentia asupra celui mai tare produs al microblogging-ului- public (m-am impiedicat in "prefix") si anume "Cea mai sexy microbloggerita". Foarte tare! Gagici! Incepusem sa ma plictisesc de limpa.ro, sentimente.ro, etc., etc., fie-mi cu iertare si cu LOL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu