miercuri, 16 decembrie 2009

About You. About ASUS

Iubesc si respect o persoana cu care imi "impart" perna, inima, zilele senine si mai putin senine, visele, sperantele de vreo trei ani incoace (in martie sarbatorim trei ani). Unii prefera sa ii spuna concubinaj, eu ii spun "casnicie cu jumatate de norma".
O ador pentru ceea ce este, mi-a completat un gol pe care nu l-am constientizat multa vreme. E fata care m-a invatat sa iubesc, e femeia langa care am ales sa imbatranesc.
Mi-am adus aminte de o colega din liceu. La nici 18 ani avea o relatie destul de veche si nu era greu sa iti dai seama ca tineau foarte mult unul la altul. Imi placea tabloul ala pe care il formau impreuna. La varsta la care unii se multumesc doar sa "experimenteze" (din floare in floare sau din laba in laba, pardon, scuzati) ei aveau ceva... matur. Era super-tare! In 2010 voi avea intalnirea de 10 ani cu cei din promotia mea, cu fostii colegi. Sper sa-i revad impreuna, la fel de fericiti cum erau in urma cu cativa ani.
Noi nu avem o relatie veche, nu suntem in categoria cuplurilor care se cunosc din gradinita, dar am trecut prin destule impreuna si faptul ca am ramas pe pozitii caracterizeaza cel mai bine puterea unei legaturi la care "muncim" impreuna.
Adora copii, e mult mai sociabila ca si mine, iar uneori ma fascineaza prin intensitatea unor sentimente. E placut cand descoperi ceva nou la persoana care iti sta alaturi. In sensul bun al cuvantului. E acel farmec specific lor, femeilor.
Unde am vrut sa ajung pana la urma?! A!! La o noua tema a celor de la PCNews.ro, in cadrul SuperBlog 2009, tema in care trebuie sa aleg un cadou marca ASUS pentru persoana cea mai draga.
Persoana draga? Este! Cadou? Eee PC 1008HA Seashell este! Motivatie? Este! Justificarea cadoului ales vine imediat...



De ce?

E simplu! Stiu ce isi doreste, iar modelul fashion, cu designul, specificatiile si portabilitatea sa ii incap numai bine in randul accesoriilor zilnice. E cea mai buna alegere, plus ca a fost desemnat Notebook-ul European pe perioada 2009-2010 de catre EISA (Asociatia Europeana pentru Sunet si Imagine).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu