sâmbătă, 12 decembrie 2009

e-promotii de sezon magic

Stiti ca "O brad frumos" a fost compus de un ungur?
Daca era de un roman ar fi fost "Un brad frumos".
L-am primit zilele astea pe messenger si l-am considerat (bancul) potrivit pentru introducerea in atmosfera articolului. Da, voi scrie despre ceea ce va place cel mai mult, tinand cont de titlu si de participarea mea la concursul SuperBlog2009: promotii.


Ti-ar placea ca sistemul tau desktop sa vina insotit de un brad natural argintiu?

Comentariile sunt in continuare acceptate. Simte-te liber sa iti imaginezi, in scris, cum ar reactiona persoana iubita, draga (cea care si-a dorit tot anul un calculator nou si a tinut sa-ti reaminteasca asta ori de cate ori a avut ocazia) la gasirea sub bradul argintiu oferit de AMD si magazinuldebrazi.ro a unuia din sistemele desktop prezentate pe emag.ro...
Eu am facut-o deja si urmeaza sa ma intalnesc din nou cu Mosul, la o ciocolata calda, sa discut bugetul pe luna decembrie. Trebuie sa cer o marire de salariu!

Nota:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu