luni, 10 ianuarie 2011

123... STOP

Nu am vrut sa le mai pomenesc numele pe acest blog, insa am observat ca multe lume cauta sa scape de mesajele promotiei "câştigă dorinţe îndeplinite", promotie marca Orange Romania si nu prea stie cum, desi raspunsul este oferit tot de ei in cuprinsul regulamentului pus la dispozitie pe site. Cel putin asa am crezut eu. Stati pe aproape si veti afla in randurile urmatoare... Bun. Incep cu partea in care citez constiincios din regulament:

Participantul va putea sa solicite gratuit in orice moment sa nu mai primeasca mesaje scrise referitoare la Promotie, sunand de la telefonul Orange la numarul scurt gratuit 280 sau trimitand gratuit un mesaj scris cu textul STOP la numarul scurt 100, organizatorul obligandu-se sa aduca la indeplinire solicitarile Participantilor in termen de maximum 48 de ore. Ulterior acestei solicitari, trimiterea unui nou mesaj scris la numarul 123 implica acceptul Participantului de a primi din nou mesaje scrise privind Promotia. (sursa: modalitatea de desfasurare a Promotiei)
Cazul meu
Desi nu m-am inscris la aceasta editie (daca ar fi o A.D.C. aka Asociatia Dependentilor de Concursuri cred ca as fi membru onorific) cu numarul PrePay pe care il detin in prezent, am primit totusi "mesaje promotionale" sub forma de "pont". Nu le-am bagat in seama si nici nu o voi mai face. Acum urmeaza partea frumoasa a scurtei povesti. Nu stiu cum le functioneaza sistemul, insa incercarea de a ma dezabona (?!) s-a lasat cu doua mesaje. Intr-unul am primit "Felicitari! Tocmai ai castigat 100 de puncte! Raspunde la intrebari, aduna puncte si mareste-ti sansele la PREMII!...", iar in celalalt mi se dadeau 20 de puncte daca raspundeam la o intrebare despre Mircea Badea. Tare, nu?! Am primit 100 de puncte fara sa fi participat.
Planul B: sun la 280. Acolo se ofera detalii despre concurs si inca o sansa de a scapa de ei. Apas nerabdator si victorios tasta 4. Surpriza: sunt redirectionat catre un consultant Orange. &%%$#*&^%$##!!!! De ce trebuie sa-mi consum timpul, asteptand dupa o chestie atat de simpla?! Desigur, robotul mi-a spus politicos ca lumea e ocupata si ca trebuie sa astept.
Nu am chef azi. Azi NU! Au la dispozitie 48 ore sa-mi proceseze solicitarea, asa ca astept...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu