marți, 25 ianuarie 2011

O imprimanta, doua...


Desi pentru mine nu este o necesitate de maxima urgenta, imprimanta imi sta de ceva vreme intr-o agenda imaginara cu lucrurile pe care urmeaza/ar trebui sa le achizitionez. O agenda prafuita, cam la fel ca ambalajul imprimantei defecte pe care o am depozitata pe undeva pe-un raft al dressing-ului, ingramadita printre alte cutii si cutiute. Desi modelul a fost unul destul de "chipes" la vremea lui, in momentul de fata reparatul m-ar costa mai mult decat face ea daca as cumpara-o second-hand. Ma gandesc serios sa o dau pentru piese de schimb, in cazul in care nu as gasi o oferta gen buy-back. Oare exista asa ceva?! Cum spuneam, momentan nu constituie o prioritate, deci nu-i stres. Faza e ca ma mai trezesc din cand in cand cu nasul in ofertele magazinelor online sau rasfoind pliantele cu care ma fericesc unii curieri/distribuitori de ocazie. Pe multe din ele, desi se ascund sub bulinele de un rosu intens anuntand cele mai tari reduceri, le privesc cu neincredere. Stiti care e sursa ei principala? A neincrederii vreau sa spun.. Putina informatie care vine atasata produselor, alaturi de - aici e vina mea - lipsa unei "educatii" a consumatorului feroce din mine. Degeaba imi bag sub nas meniul intr-un restaurant chinezesc daca nu stiu mare lucru despre bucataria lor traditionala. Asta in cazul in care vreau sa manac altceva decat o supa de taitei ca la mama acasa.
Atunci cand ai in spate cunostinte peste medie despre ceea ce inseamna o imprimanta de calitate, suficiente cat sa poti spune daca este sau nu o afcere buna pe viitor, abia atunci te poti considera un expert capabil sa dea sfaturi celor care sunt in cautarea celei mai potrivite solutii. Desi nu ma incadrez in tipologia mai sus descrisa, pot doar, prin intermediul acestui articol, sa va indrum pasii si sa ma aliniez efortului de a sustine o afacere despre care v-am scris si intr-un alt articol: sistemul ciss.
Site-ul care prezinta/comercializeaza acest sistem este nu numai un raft cu etichete ci si o incercare de formare a clientului prin oferirea unor articole cu "secretele" pe care trebuie sa le ai in vedere atunci cand vrei sa-ti cumperi cea mai buna imprimanta. Unde mai pui ca esti de doua ori castigat citind acele lucruri. In primul rand vei intra in clubul select al celor care stiu sa "citeasca" o eticheta cu caracteristici, iar in al doilea rand vei fi de un real folos celor din jurul tau atunci cand iti vor cere parerea. De nepretuit, nu?!
Tot cu ocazia asta am facut si putina munca de informare prin vecini, colaborare care mi-a adus un plus de curiozitate, suficienta cat sa ma determine sa sterg praful de pe cutia de la EPSON Stylus-ul meu (m-am dat de gol) cu tehnologie inkjet. Se tine bine la pret, desi modelul apare tot mai rar la vanzare.
Pentru a nu va lasa cu buza umflata si pentru a va deschide pofta de mai mult, voi face totusi o scurta prezentare a ceea ce consider eu relevant in cautarea obiectului cu pricina:
  • print necessities: pai depinde de ceea ce vei face cu ea; e cam la fel ca la alegerea unui automobil, poate mai simplu.
  • ppm si dpi si lol, cu exceptia celui din urma sunt la fel de importante, primul facand referire la viteza (pagini pe minut), iar cel de-al doilea la calitate (dots per inch).
  • daca esti tipul eco friendly te va durea inima sa alegi un produs cu consum foarte mare, asa ca trebuie sa iei in calcul si aceasta trasatura; cu hartia nu te pot ajuta.
  • cum standardul de 90-60-90 nu se aplica, poti opta oricand pentru un 445-250-130 sau mai slim.
  • pretul consumabilelor (cerneala, hartie).


Daca ai pus in balanta si cantarit cele cateva idei pe care le-am insirat mai sus cu bifarea in mod special a ultimului aspect, atunci mai am doar cateva vorbe pentru tine: CISSmarket - e important sa gandesti in perspectiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu