vineri, 19 august 2011

Triathlon Challenge Mamaia 2011

O competitie sportiva de masa (Triathlon Challenge) dominata de cifra 3:
  • editia cu numarul 3
  • inot, ciclism, alergare (3 probe sportive)
  • data aleasa pentru eveniment - 3 septembrie..

.. si jocul asta cu cifre poate continua pana ajungem sa discutam despre zodiile celor care iau parte la conturarea a ceva.. frumos si sanatos. Nu despre principiile numerologiei voi scrie, ci despre adeziunea mea virtuala ("din taste si din mouse") la acest demers.

In primul rand trebuie sa afirm faptul ca, desi regulile jocului obliga la alegerea unei singure echipe din cele 5 participante, sustinerea mea se aplica tuturor. Inteleg si aprob intentiile/scopul provocarii online, in consecinta scriu astfel:
  • Sustin echipa Smart Atletic Bloggers Team formata din Dana Dulea (inot) – Vlad Dulea (bicicleta) – Valentin Bosioc (alergare) la Triathlon Challenge Mamaia 2011 pentru urmatoarele 3 motive:
  1. Am primit un pont, insa nu vreau sa intru in detalii. Chestii de pariori, statistici, culise..
  2. Daca punctul 1 v-a dat niste idei pline de conspiratii si alte treburi demne de Dan Brown (tipul ala.. "pr'eten" cu da Vinci) sa stiti ca sunteti departe de cheia adevarului. Indiciu: secretul sta in blog! Am trecut de paranteza, revin la punctul 2 motivational. Mi-a placut numele echipei, usor de tinut minte prin asocierea cu alte chestii stiute doar de mine. Copilarii, maruntisuri, jocuri de cuvinte..
  3. Twitter, facebook and social stuff. Cred ca primul impuls a fost acela de a alege in functie de conexiunile pe care le-am putut face in plan apropiat sau relevanta, daca preferati acest termen.
Spor si distractie maxima participantilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu