joi, 4 august 2011

Castiga 25.000 euro buget de promovare pe zibo.ro



Desi am fost tentat sa incep povestea cu influenta mai putin sanatoasa pe care o are online-ul asupra copiilor, avand in vedere profilul si unele intentii sociale ale zibo.ro (vezi articolul de pe wall-street.ro), voi lasa acest subiect pretentios in seama altui articol si voi scrie despre una din campaniile BLITZ initiate de catre echipa Blogal Initiative: «Câştigă 25.000 de euro buget de promovare pe zibo.ro» (detalii pe site-ul vinovat de actiune).

Cum se prezinta situatia:

Presupunand ca nu v-ati obosit cu detaliile din link-ul pus la dispozitie 3 randuri mai sus, luand in calcul si spatiul blank, va fac o scurta prezentare, băbeşte style.

Zibo.ro isi doreste sa creeze universul online al copilariei prin respectarea unor principii: sigur, verde, educativ, umanitar si distractiv, oferind celor care ii trec "pragul" o experienta care te face sa revii, un loc la construirea caruia fiecare este invitat sa contribuie, fie ca posteaza filmulete sau poze, participa la concursuri, lasa comentarii la articolele de pe site sau participa la actiuni in scopuri umanitare cum este si "Schimb de jucarii".
Pe langa activitatile enumerate, site-ul reprezinta de asemenea un spatiu atractiv pentru cei care vor sa profite de cei 11.400 de utilizatori inscrisi (pana la sfarsitul lui iulie 2011) si 23.000 de vizitatori unici pe luna. Au crescut destul de frumos, zic eu. Acestora li se ofera sansa de a-si crea o pagina gratuita de prezentare a afacerilor cu produse/servicii destinate copiilor, statut care le da posibilitatea de a se inscrie in cursa pentru Marele Premiu de 25.000 EUR, buget de promovare pe zibo.ro, dar si pentru cele 9 premii de 300 EUR, atat timp cat isi pun osul creativitatii la treaba si pot demonstra juriului ca au potential. Totul se intampla pana in data de 10.08.2011. Tic, tac, tic, tac..

Parerea mea legata de jurizare e ca mergea un Premiu Special decis de copii pe baza experientei vizuale. Cred ca ar fi destins putin caracterul "oficial" al finish-ului, o idee in spiritul si farmecul unui site cum este zibo.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu