vineri, 26 august 2011

Noul CISSmarket.ro

CISSmarket.ro - o noua infatisare

Asa cum va va confirma casuta de cautare de pe blog, nu sunt la prima scriere pe seama CISSmarket.ro. E a treia incercare de prezentare a activitatii pe care o desfasoara, in mai putin de un an. Ce s-a mai intamplat, ce noutati au aparut, pareri, observatii, chestii care sper sa va/ii ajute, sunt cateva din obiectivele acestui articol. Merita sa zaboviti pe marginea lor dintr-o serie de motive pe care le veti afla doar citind.

Incep prin a aprecia noua interfata a paginii principale care mi-a lasat impresia de.. spatiu. Genul ala de efect pe care il ai la trecerea dintr-o garsoniera la un apartament cu 2 camere. Cei care le-au trecut pragul mai des in decursul anului ar trebui sa ma inteleaga. E o schimbare in bine. La capitolul propuneri as trece niste "bube" legate de: casuta destinata sugestiilor aka Sugestiile Dvs, vizibila in partea dreapta a paginii, buba pe care o voi ilustra printr-o imagine


(se suprapun niste treburi p'acolo), de nefunctionalitatea linkului catre Blog, existent undeva in headerul paginii. Cele doua aspecte mentionate mai sus sunt doar o parte din lucrurile pe seama carora se pot face modificari si sper ca echipa CISSmarket.ro va aprecia efortul depus. Acum.. sincer va spun ca am tras cu ochiul in curtea vecinilor care au scris pe marginea siteului. Nu mi-a placut abordarea prea putin constructiva, lucru care spune tot ceea ce trebuie sa spuna. Nu intru in prea multe detalii; fiecare doarme dupa cum isi asterne.

Revin la capitolul propuneri:
  • S-a introdus posibilitatea de a comanda online; sunt puse la dispozitia clientilor 4 modalitati de efectuare a platii: ramburs, cu card direct pe site, numerar sau cu card bancar la showroom-ul din Bucuresti, in cont bancar (anterior livrarii). De asemenea plasarea comenzii se poate face prin telefon, email si nu in ultimul rand prin folosirea optiunii de a fi sunat prin completarea formularului "Va sunam noi ?". Pana aici toate flexibile si frumoase. Intrebarile apar in momentul in care intri in detalii. Cateva chestii care se cer imperativ introduse: "Contul meu" cu "Login", "Inregistrare" si tot tacamul pentru usurarea procesului de achizitie, fidelizare; Asistenta cumparatori/cumparaturi cu detalii despre platile securizate cu cardul (3Dsecure), tipurile de carduri acceptate, daca sunt comisioane, s.a.; informatii despre transport (costuri).
  • Eu unul as fi incercat o mai buna organizare a informatiilor referitoare la tot ceea ce am bifat mai sus pentru a reduce timpii de cautare. In aceasta ecuatie, blogul poate fi de un real folos.
  • Daca tot am amintit de Blog.. Am gasit niste rubrici interesante, insa insuficient puse in valoare: "Cum cumpar?" si "Cariere", aflate inca in fasa, la stadiul de "Lorem Ipsum". Tot aici ar putea fi introdusa o rubrica Video cu tutoriale. Mai marunta ar fi lipsa unei imagini dintr-un articol:


    Mi-ar placea sa citesc mai multe articole. Inceputul e promitator.
  • Nu ar strica putina promovare pe retele sociale si o casuta de abonare newsletters (am dat de ea in momentul in care am vrut sa-mi fac cont).
  • Sortarea produselor dupa Stoc.
Daca am uitat ceva, in mod sigur voi folosi rubrica de Sugestii.

Despre sistemul CISS

Nu scapati fara un refill informational pentru reimprospatarea cunostintelor.
CISS este un Sistem de Alimentare Continua cu Cerneala sau Continuous Ink Supply System, folosit la imprimantele inkjet.

Avantajele pe care le include acest pachet: costuri de imprimare reduse cu pana la 95% fata de cartusele obisnuite, instalare si intretinere usoara (instructiunile de instalare si operare sunt in limba romana), fiabilitate si calitate asigurate prin garantie, suport tehnic din partea celor de la CISSmarket.ro, imprimante fericite.
Pentru o mai buna intelegere a modului de functionare, cat si pentru verificarea compatibilitatii, va recomand sa parcurgeti paginile siteului in discutie alaturi de articolele celor care au achizitionat si folosit deja acest sistem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu