vineri, 24 august 2012

Gourmet Gift - cadouri business

Nu abordez o tema noua, asta e sigur. Despre cadouri am scris cu placere si in alte randuri. E, fara echivoc, un domeniu pe seama caruia vor mai "curge" tag-uri pe acest blog.

Ca in orice prezentare scurta si la subiect, fortat nitel si de titlul direct, voi incepe prin a "arata cu degetul", fara ocolisuri, inspre magazinul de prezentare gazduit pe meleagurile online sub forma: http://www.gourmetgift.ro. Un site intr-o infatisare pe cat de simpla pe atat de suficienta privirii celui care ii trece pragul virtual, impins fie de curiozitate, fie de nevoia gasirii cadoului potrivit. Oricare ar fi motivele, e o experienta interesanta si.. utila, zic eu. Am descoperit niste lucruri foarte faine in rubrica Stiati ca.., dintre care voi mentiona cele cateva randuri care fac lumina asupra istoriei care se ascunde intr-un simplu si elegant cos de cadouri. Cine s-ar fi gandit, admirandu-le sau chiar realizandu-le, ca e o indeletnicire care dateaza inca de acum aproximativ 6000 de ani si ca, multi ani mai tarziu, inventarea celofanului (gaselnita atribuita chimistului Jacques Brandenberger) avea sa revolutioneze aceasta mica industrie.

Sunt fapte si evenimente din trecut care conteaza mai putin atunci cand facem o alegere de acest fel. E o activitate dictata in principal de preferintele fiecaruia, de bugetul fiecaruia. Faptul ca stii anumite chestii si chestiute, te poate ajuta sa dai o nota speciala momentului in care oferi un cos cadou unic prin eleganta si rafinament. Efectul poate fi maxim daca e valorificat asa cum trebuie, un club exclusivist din care poate face parte oricine isi doreste acest lucru.

Cu siguranta aveti nevoie si de cateva pareri legate de preturi, transport, optiuni.

Preturile sunt pe masura produselor existente in cos, branduri ca Tre Marie, Loison, Guylian, Labeyrie cantarind greu in rezultatul final. Cu toate ca ati fi tentati sa va ganditi la sume mai mari, sa stiti ca lucrurile sunt in favoarea tuturor, Gourmet Gift adresandu-se atat celor mai putin pretentiosi cat si celor mai mult cheltuitori. In aceasta idee au pus la dispozitia clientilor trei tipuri de cataloage cu produse: Buget, Traditional si Exclusivist, croite pe masura tuturor.

Optiunile se incadreaza intr-o "tipologie" cu care ne-a obisnuit acest tip de comert: transport care pleaca de la 0 (gratuit, in functie de valoarea comenzii) pana la 35 RON, garantie, posibilitatea de returnare a produselor, termene de livrare flexibile, s.a.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu