marți, 28 august 2012

Quickies

Genul ăsta de articole arată ca spaţiul meu de lucru..din ce în ce mai înghesuit. O  "transhumanţa" greu de controlat a electronicelor, accesoriilor şi carţilor pe care le-am tot plimbat pe ici, pe colo.

Piaţa neagră a restului, bomboanelor şi gumelor de mestecat loveşte din nou. Poveste veche, victime noi. Interesantă asemanarea dintre cele două poveşti, nu? Merg, din păcate, pe varianta unei coincidenţe. Nu prea socializez blogosferic, deci nu cunosc neşte dedesupturi delicate. (sic!)

Cu reducerile.. mai uşor! Sfatul meu e să nu luaţi de bun tot ce se scrie prin unele articole care tratează acest subiect. Mi-a fost suficient să caut mai adânc în ofertele altor magazine online şi să găsesc preţuri mai mici. Pe unii îi cam ia valul.. subiectivismului, al preferinţelor personale. Nimeni nu este de încredere, nici măcar eu! Poate doar puţin..

Nu mă laud!

Veşti care fac diferanţa.

Pentru alte chestii, mărunţişuri, mă gasiţi atât pe twitter cât şi pe facebook.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu