sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Nymphaea lotus thermalis

Lucian Blaga a gandit-o intr-un mod destul de simplu si cuprinzator: "Amintirea e o sera a fericirilor trecute."

Simpla mentionare a nufarului termal, si cu ocazia asta am facut lumina asupra titlului, e doar o mica bucata "rupta" pentru a fi adusa in fata voastra dintr-o categorie mai mare, categorie care incorporeaza experientele mele turistice. E reprezentativ pentru o zona destul de bine cunoscuta de catre cei care apreciaza efectele benefice ale apelor termale pentru diferite afectiuni sau mai stiu eu pentru ce alte motive - Baile Felix.
Regret faptul ca mi-am ratacit prin multele fisiere din calculator pozele cu aceasta specie de nufar endemica (daca aveti nelamuriri asupra cuvantului, sa stiti ca si eu am fost in aceeasi situatie la citirea lui). I-ar fi dat articolului o nota de originalitate si putina culoare. Promit, in cazul in care rabdarea isi va face suficient curaj, ca le voi afisa in toata splendoarea lor aici, tot in cadrul acestui articol, sub forma unui later edit. Good things come to those who wait. Pozele au fost facute in urma cu vreo 5 ani, cu ocazia primei vizite la adresa mai sus mentionata.

De aici si pana la derularea celor mai faine momente petrecute pe acele meleaguri nu a mai fost decat un pas, un exercitiu care mi-a prins bine dupa o saptamana condimentata cu urcat de mobila la etajul 3.

Nu va voi recomanda pensiuni sau locuri in care va puteti satisface anumite curiozitati culinare sau bahice, desi loc ar fi.. Pentru asa ceva exista o multime de pagini dedicate nestavilitului spirit critic, o sursa extrem de folositoare celor care-si planifica atent viitoarele concedii, vacante sau weekend-uri, iar oferta e destul de cuprinzatoare. Fie ca sunteti genul atras de statutul de hotel international  sau de turismul mai putin conventional sau confortabil, aveti de unde alege. Totul e sa fiti in compania potrivita.

Dorul de primavara a inceput sa-si arate coltii.. de iarba.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu