marți, 8 ianuarie 2013

Spa, Spa Instal II

Imi continui "colaborarea" cu cei de la VeloceInstal prin bifarea catorva aspecte, noutati care mi s-au parut interesante si necesare pentru intregirea unui "tablou" la care am inceput sa lucrez in luna octombrie a anului trecut (luni, 29 octombrie 2012, mai exact), in cadrul unui articol pe care il gasiti folosind cautarea pusa la dispozitie p'aici.

Pentru a va reimprospata putin memoria.. Firma mai sus mentionata pune la dispozitia clientilor interesati urmatoarele produse: mobilier baie, cazi baie, cazi cu hidromasaj, centrale termice, panouri solare, pompe de caldura, s.a.. Pana nu va apucati de rasfoit, studiat, masurat catalogul virtual cu oferte in general, oferte pentru spa in mod special (cred ca asta va fi punctul de atractie principal), va voi retine atentia cu cateva chestii legate de navigarea pe site, si ceva in plus, lucruri care sper sa fie de folos oricui le citeste.
Fata de ultima experienta avuta in anul ce tocmai a spalat putina, am observat un facelift adus paginilor de prezentare a produselor si serviciilor respective. Nu stiu daca le-ati trecut pragul lor in 2012 (ma raportez la mine), insa nu pot sa nu afirm ca e o schimbare in mai bine. Lasa impresia de aerisit, cursiv, fluent.. Probabil, si aici trebuie sa intaresc ideea ca e doar o banuiala, s-a incercat o legatura cu ceea ce constituie cea mai raspandita substanta de pe Pamant - apa. O asociere mai mult decat potrivita, zic eu. Mi-a placut, cel putin la nivelul meu de asociere.
Chiar daca plusez pe o mana nesigura, inclin sa cred ca forma actuala a siteului va mai beneficia de mici modificari de continut, legate si de functionarea corespunzatoare a linkurilor spre retelele de socializare ( pe facebook ii gasiti ca .facebook.com/pages/ScVeloceinstalsrl/154695567987390; voi reveni cu completari pentru twitter), spre RSS si Google Maps (pentru localizarea sediului din Balcesti, Gorj).

Imi mai las ceva de lucru si pentru data viitoare cand sper sa ma pot lega, intr-un mod cat se poate de subiectiv (sic!), de sistemele solare fotovoltaice. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu