Incursiunea lui Kanye West în lumea adidașilor a schimbat cu adevărat jocul. Colaborările cu celebrități nu reprezintă nimic nou atunci când vine vorba de adidași. Activitatea de fabricare a încălțămintei s-a bazat în mod tradițional pe sportivi; în special jucători de baschet, pentru a vinde adidași. Dar DePaula, expertă în trenduri și celebrități, a spus că o schimbare relativ nouă în această paradigmă a permis extinderea culturii adidașilor.
"Astăzi, unele dintre cele mai mari lansări de încălțăminte sunt de la animatori", a declarat, pentru Business Insider, Peter Verry, editorul senior de încălțăminte atletică și în aer liber.
DePaula și Verry au menționat ambele linii Yeezy ale lui Kanye West cu Adidas ca moment central în cultura adidașilor.
"Asta tocmai a făcut ca această cultură a adidașilor să fie mai prietenoasă cu masele", a spus DePaula. „Nu trebuie să fii atlet, poți fi doar un copil care este curios despre stil.”
Verry a spus că, contribuțiile continue ale influencerilor non-sportivi din lumea adidașilor au contribuit la poveștile - din ce în ce mai prezente - pe care pantofii orientați spre sportivi au început să se bazeze.
Participanții pot folosi un grup de fani mai larg existent și au contribuit la creșterea prestigiului adidașilor, mutând accentul de la performanță pe stil. Fanul unui jucător de baschet vedetă ar putea fi atras de designul sau rezistența unor pantofi de pe teren, dar cineva care idolatrizează stilurile artiștilor precum Kanye West sau Travis Scott tinde să fie mai preocupat de ceea ce aduc adidașii lor lumii.
De asemenea, au un plus faptul că nu sunt pur și simplu vizibili în timpul unui singur sezon din an.
"- Uită-te la Kanye West!", spuse Verry. "Poate purta o pereche de sneakers de firma 365 de zile pe an. Poate fi relevant toamna, poate fi relevant vara, poate fi relevant primăvara, sau iarna. Există mult mai multe oportunități pentru cineva care este mereu în lumina reflectoarelor."
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu