joi, 22 octombrie 2009

Blog Necessities


Nu pot să vă spun prea multe despre cei de la hostway.ro pentru că până în momentul ăsta, moment în care scriu din nou pentru concursul SuperBlog 2009, nu am avut tangenţe cu ei şi nici nu le folosesc serviciile. Ceea ce mi-a placut la ei, e atenţia pe care au acordat-o blogosferei în urma cu ceva vreme prin lansarea BlogWay.ro.

Tema articolului: 5 lucruri de care blogul meu are nevoie

Nu mă voi întinde in poveşti S.F. ci voi fi scurt şi la subiect:
1. în primul rând ar fi chestiile care ţin de unele lipsuri ale platformei pe care scriu acum, comparativ cu concurenţa mai harnică la capitolul update (design, pluginuri, opţiuni);
2. deşi nu am avut probleme de genul, securitatea e importantă. Paza buna trece primejdia rea, iar la niveluri PRO cele câteva sute de RON (exemplu: BlogWay) îşi justifică valoarea;

3. asistenţa în rezolvarea unor probleme care apar pe parcurs;
4. posibilitatea de a fi informat în legătura cu toate noutaţile apărute la nivel de platforma;
5. conţinut de calitate, dar asta ţine deja de mine.

Momentan nu intenţionez să-mi cumpăr un domeniu, mulţumit fiind de spaţiul ăsta free unde intru să scriu ce îmi trece printre degete.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu