vineri, 9 octombrie 2009

Euonymus sau coletul planta



Poveste:

Primesc un telefon de la proprietara garsonierei unde mi-am petrecut o parte din viata de chirias de Cluj-Napoca. Aveam un aviz de la posta. Ce sa fie, ce sa fie? Numele expeditorului nu-mi spunea nimic. Odata ajuns la oficiul postal, nu mica mi-a fost uimirea cand am aflat ca m-am pricopsit cu un "colet planta"?!?!?. Asa scria pe aviz la felul trimiterii.. O cutie de lemn dreptunghiulara, asigurata impotriva deschiderii cu putina banda scotch, adresa lor/adresa mea scrisa cu pixul sau ceva de genul si cam atat. Pe drumul spre casa m-am tot uitat la ea si asteptam sa aud un ticait, ceva. Ba am si agitat-o de cateva ori curios de ceea ce se afla in interior. Ceata care m-a inconjurat pana acasa, s-a destramat in momentul culminant al deschiderii coletului planta: un rasad de euonymus! Pfiuuuu! Daca eram un politician va dati seama cum m-as fi simtit intr-o situatie dintr-asta? 112, genistii, politia, pompierii..
Mi-am adus aminte ca m-am inscris, inainte de a ma muta din garsoniera, in campania/initiativa celor de la clickatree.europa.eu si ca am placuta sarcina de a planta puietul intr-un loc luminos si cu suficient spatiu de crestere. Locul l-am ales, maine urmand sa trec la actiune. Voi pune pe site-ul campaniei, dar si aici, cateva poze.

4 comentarii:

  1. Ha, ce mişto :) Să-i dai un nume după ce-l plantezi. Eu l-am pus săptămâna trecută, pe al meu îl cheamă Ionuţ :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut de o replica din filmul cu Peter Falk (Columbo) in care e intrebat cum il cheama pe cainele sau si asta raspunde: "caine"! Cam asa si eu: "planta". Ii voi spune "planta", in amintirea avizului de la Posta. Voi pune si pozele de la botez. Sunt proaspete, de ieri.

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) exact asa am patit si eu. azi am primit "coletul planta". l-a intors tanti de la posta pe toate partile si pana la urma m-a intrebat: da ce aveti aici? de ce e asa ambalat in cutie de lemn? cum..e colet fara valoare? :P urmeaza sa il plantez...da nu prea stiu unde..si e un frig afara :( sper sa reziste. tb sa mai citesc despre cum si in ce conditii se planteaza eonymus. la nume nu m-am gandit. daca ai putea sa imi dai cateva sfaturi mai ales ca tu l-ai plantat deja ar fi super. thx!

    RăspundețiȘtergere
  4. @spiridush: http://clickatree.europa.eu/ro/click-a-tree-initiative/how-to-plant-a-tree.html contine mai multe detalii decat iti pot da eu. Nu stiu cat de rezistent e la inghet. Pentru mai multa siguranta, le poti scrie celor de la clickatree in sectiunea Contact.

    RăspundețiȘtergere