sâmbătă, 31 octombrie 2009

Universul Quelle

Imi aduc aminte ca prin anii '90 am pus mana pentru prima data pe un catalog Quelle. O "carte" mare, cu multe poze, adusa de prin Germania. M-au fascinat produsele pentru camping, binoclurile si aparatura electrocasnica. Il am si acum, undeva in biblioteca de acasa, de la tara. Alte vremuri..

Pentru etapa/proba cu numarul 13 din SuperBlog 2009, am aruncat o privire online prin oferta de imbracaminte si incaltaminte, in incercarea de a a-mi intocmi o tinuta pentru sezonul rece. Haideti sa vedem ce a iesit:
  • ghete cu siret RIEKER cu captuseala calduroasa din 100% lana netoarsa - 249,90 RON
  • pantalon in stil cargo trendy cu buzunare pe picior, 100% bumbac, prespalat - 149,90 RON
  • pulover din bumbac cu fermoar deplasat si imprimeu mic - 89,90 RON
  • jacheta cu suprafata impermeabila, stratificata - 199,90 RON
  • curea din piele robusta - 69,90 RON.
Daca tot ati rupt trei-cinci minute din timpul vostru pretios, citind aceste randuri, sa stiti ca merita sa dati click pe link-urile de mai sus si sa le vizitati site-ul. Pentru curaj: 70%.

2 comentarii: