duminică, 4 octombrie 2009

Curatenie de toamna

M-am bagat astazi in lista Vecinilor (vezi stanga paginii- Prin Vecini). Delete p'aci, Add p'acolo, si uite-asa am eliminat niste link-uri care se incapatanau sa existe doar cu numele. Cauzele nu ma intereseaza in mod special. O aparitie noua: culmi.blogspot.com, cu care am facut si un link exchange. Ii pastrez deocamdata pe cei de la statuspimp, desi i-am trecut la capitolul dezamagiri personale (vrabia malai viseaza). Mea Culpa! Nici nu mi-am dat interesul.. Ii promovez in continuare in limita traficului generat de blogul subsemnatului. Un fel de simbioza. Cea de-a doua prospatura e Persoane Interesate. Putini la numar, mi-ar placea sa-i vad mai des in comentarii. Merg pe principiul unei socializari mai directe, in care incerc sa aflu cat mai multe despre cei care isi plimba click-urile pe aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu