marți, 27 octombrie 2009

Tehnici de marketing



Stau si ma gandesc la cea mai buna metoda de a-l convinge pe Bogdan, cel mai bun prieten al meu din lista cu cei mai buni prieteni, sa-si cumpere sistemul din imaginea atasata articolului. Ii zice MYRIA X GAME V4. In afara de faptul ca se afla sub zodia celor de la AMD si ca incorporeaza un procesor in premiera pe piata romaneasca (septembrie 2009) model Athlon II X2 240 de 2,8 GHz as mai avea de adaugat in incercarea de a-i face un review convingator cateva detalii tehnice:
  • memorie: DDR2, 4096 MB, 4 sloturi
  • placa de baza: model AM2RS740G AMD 740G AM2/ Sapphire
  • Hard Disk: SATA, 500 GB, 7200 Rpm
  • placa grafica: ATI RadeonTM HD 3450 cu 1GB memorie DDR2
  • audio: Realtek ALC662 6-Channel HD Audio CODEC
  • unitate DVD-ROM
Bazandu-ma pe cele enumerate mai sus, nu mi-ar mai ramane decat sa-i scot in evidenta trasaturile multimedia pur-sange numai potrivite pentru un gamer cum este Bogdan. Mai mult ca sigur va saliva la gandul de a-i testa performantele jucand ceea ce-i place cel mai mult: Warcraft, iar in momentul ala de slabiciune imi voi scoate asul din maneca si ii voi spune despre tehnologia UVD2 (Universal Video Decoder 2) fara a-i da explicatiile din paranteza sa vad daca a auzit de ea, dar si pentru a-l face curios. Daca dai toate detaliile dintr-un foc nu mai are farmec, nu?

Acest articol este un advertorial participant la concursul SuperBlog 2009

Un comentariu: