sâmbătă, 2 iulie 2011

Rebranding

"Selectia selecta" dintr-un articol mai vechi, 2009 mai exact, articol ce afiseaza un nume zic eu relevant pentru continutul lui ( aka Tocanita), a devenit istorie si in ceea ce priveste prezenta acelor oameni in randul putinilor pe care ii afisez in blogroll (Prin Vecini). "Rebranding-ul" cuprinde si blogul lui Paulo Coelho.. Ce s-a schimbat? Multe!
In ceea ce priveste tabara autohtona, motivele tin de calitatea continutului oferit cititorilor, de evolutia lor profesionala, de niste prinţipuri.

"Nu mai e moral, nu mai sunt prinţipuri, nu mai e nimic: enteresul şi iar enteresul..."
(I. L. Caragiale - O scrisoare pierduta)

Chestiile astea au un anumit farmec o perioada. S-a dus amorul! Gata!
Nu-l voi lua pe fiecare in parte pentru ca nu-mi plac despartirile lungi.

In ceea ce-l priveste pe Coelho nu pot decat sa spun ca am fost putin dezamagit de activitatea online a domniei sale. Spatiul asta virtual duce la o pervertire a farmecului pe care il creeaza mediul livresc. Poate ca ma insel, poate ca nu, insa asta e gustul care mi-a ramas din scurta lui prezenta pe aici si din interesul pe care l-am afisat o perioada scrierilor/articolelor sale.

------------------------------------------THE END----------------------------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu