luni, 4 iulie 2011

Stop joc! Si castigatorul/castigatoarea este...

Dupa cum stiti (ma adresez celor care m-au vizitat recent, in mod special), in urma cu cateva saptamani am pus la cale un mini-concurs in cadrul unui review despre ITGalaxy. Ideea mi-a apartinut in totalitate, "aroganta" neavand nicio legatura organizatorica/financiara/sociala cu site-ul in discutie, desi mi-ar placea sa mediez o astfel de competitie cu premii mai consistente.
Una peste alta, am tras linie si am zis asa:
  • desi au existat comentarii care ridicau semne de intrebare, am hotarat ca lucrurile nu sunt intr-atat de grave incat sa anulez parte din ele. Nu am impus reguli, nu-mi plac regulamentele stufoase, deci toata lumea (indiferent de IP) a avut un biletel in urna random.org.
  • a fost al doilea concurs organizat p'aici. Mici sau mari (mai mult mici decat mare!), ele vin din suflet. Nu-i atat valoarea in bani cat recunostinta care le insoteste. Va multumesc tuturor celor care participati.
  • la prezenta sfortare a tastaturilor si ideilor voastre s-au adunat 20 de comentarii.
  • logica extragerii de astazi: "Fericitul castigator sau castigatoarea se va bucura de toata atentia mea si de calitatea serviciilor oferite de site-ul aflat in discutie, in urma unei trageri la sorti (random.org) care va avea loc in data de 04 iulie 2011. Bafta la noroc!" (extras din regulament); primul venit, primul servit cu un numar de ordine de la 1 la 20, de la Andreea Mihaela la Balan Mihaela in ordinea inscrierii.

"Tragerea" la sorti:



Am "fugit" repede-repejor la lista cu numele celor inscrisi si asa am dat de Lavinia Sfetcu, iar comentariul castigator e:
"Îmi place Notebook Asus Core i5 460M 500GB 4096MB X52JC-EX354D, iar premiul ales de mine este Canyon Sticker Graffiti ^_^ "


Simplu si la subiect. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau nemultumiri, va stau la dispozitie.

Felicitari pentru Lavinia, multumiri din inima pentru cei care au participat. Va invit pe toti sa stati prin preajma pentru ca vor mai fi si alte ocazii de genul acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu