vineri, 15 februarie 2013

A trecut ceva vreme..

Nu stiu daca ati remarcat, insa in ultima perioada m-am agatat destul de rar de subiectul laptopuri. Nu ca nu as fi avut ocazii.. Din contra, au fost destule, doar ca, in afara unor competitii blogosferice cu care v-am obisnuit deja si pe "meleagurile" carora am dat cu subsemnatul ori de cate ori am avut prilejul de a o face, etc., etc., nu prea am mai avut suficiente motive pentru a face loc unei discutii mai ample (sic!). Evident, nu scriu pe un blog orientat exclusiv spre domeniul IT, de aici si interesul minim manifestat pentru acest gen de minunatii tehnologice. Mi-am umplut insa spatiul acesta, lasat gol de laptopuri, cu tablete si smartphone-uri de toate neamurile, de la cele mai ieftine, accesibile bugetului pe care l-as aloca unei astfel de achizitii si pana la cele mai scumpe, total inaccesibile mie. Daca pentru prima tabara chiar mi-am permis sa "testez" anumite modele, pentru cea de-a doua tabara (ma refer la cele scumpe) m-am rezumat doar la a le studia, eventual lauda calitatile de.. departe. Faini strugurii, dar acri!

Chiar daca nu s-a vazut prin articole, interesul exista, insa, dupa cum am scris nitel mai sus, le las in seama celor care isi manifesta intr-un mod mai.. ostentativ amorul si admiratia pentru gadgeturi.

Revenind la laptopuri in general, laptopuri ieftine si bune in mod special, pentru ca astea intereseaza cel mai mult, chiar mi-am plimbat click-urile prin cateva oferte online. Asa am gasit ceva destul de tentant pe unul din site-urile de care ma leaga o "amicitie" mai veche, de pe twitter: oktal.ro/laptopuri/filtru/promo. Nu am cautat nimic deosebit, doar ceva care sa se potriveasca unui utilizator din ce in ce mai putin pretentios in ceea ce priveste partea de multimedia, adica subsemnatului. Au inceput sa cam apuna vremurile in care stateam ore intregi in fata calculatorului incercand "sa dau ceaţa" adversarilor din Need for Speed.

Alegerea/recomandarea mea: Asus K53U-SX152D Dual Core C-60 2GB 320GB AMD HD 6290, un laptop mai mult decat rezonabil, cu o configuratie.. cuminte, disponibil la un pret foarte bun, probabil cel mai bun existent prin online (momentan include o reducere de 100 RON).

Asus K53U-SX152D
Pentru cei care prefera aceasta marca, nu cred ca mai este o enigma ceea ce reprezinta ca design (usoare, subtiri, materiale de calitate) si performante modelele din aceasta serie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu