vineri, 8 februarie 2013

Idei de cadouri

O perioada destul de aglomerata pentru mine la capitolul mare al cadourilor. Incepe prin noiembrie, dupa jumatatea lunii, si tine pana prin martie. Parte din ele, dupa cum v-ati dat deja seama, au ca punct de reper sarbatorile, completate mai apoi de o multime de zile de nastere si zile de nume. Departamentul meu de logistica se ocupa mai mult cu primele doua. A se retine faptul ca prin sarbatori ma refer in principal la cei doi Mosi ai lui decembrie.

Nu ma plang nici financiar, nici de lipsa de idei. De ce as face-o cand sunt o gramada de posibilitati si locuri din care sa ma inspir, iar preturile sunt pe masura tuturor buzunarelor?! Bine.. Stiu ca marimea bugetului influenteaza destul de mult evolutia lucrurilor. E un fel de Soare pentru Pamant. Chiar si asa.. Cum suntem oameni care am aruncat macar o privire prin Codul bunelor maniere, stim ca:

"Un cadou trebuie gandit, cumparat, ambalat, oferit. Trebuie să fie frumos, util si sa provoace bucurie celui care il primeste. Aceste eforturi dau valoare unui cadou si nu pretul lui. Acesta va fi inlaturat cu grija. Exceptie fac cartile, de pe care pretul, daca e tiparit, nu se sterge. Cartea nu se atinge. Vom pune intre filele ei o felicitare eleganta sau o carte de vizita, pe care ne vom exprima gandurile bune. Dedicatii pe carti si autografe pot fi date numai de catre autori, traducatori, ilustratori, editori" (Aurelia Marinescu)
O lectura obligatorie si.. tocmai mi-am lipit o notita imaginara prin care mi-am propus sa cumpar/citesc o carte care trateaza aceasta problema.

Revenind la cadouri si la locurile de unde va puteti inspira, am dat, recent, peste siteul celor de la ideaplaza.ro. Un "magazin online plin de idei". Conceput la inceputul anului 2009 din dorinta de a pune la dispozitia celor interesati un spatiu usor de accesat si utilizat, a reusit sa-mi lase impresia unei afaceri care incearca incet, incet, consecvent si fara fite, sa-si croiasca un drum al sau pe o nisa destul de batatorita. Si-au "creionat" paginile in jurul catorva elemente standard pentru un astfel de magazin online (categorii de produse, informatii, blog, facebook) si, banuiesc eu, pe viitor vor fi incantati de cat mai multe si constructive sugestii, precizari, feedback-uri din partea mea si a voastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu