luni, 4 februarie 2013

Redus la.. reduceri

Cum recenta mutare m-a determinat sa-mi deschid punga mai larg spre anumite zone din categoria  domestic, spre menaj, etc., etc., mi-am tot cascat gura prin agregatoarele de reduceri si chiar am cumparat una, alta. Maruntisuri, nimic deosebit, cumparaturi de ultima ora. Printre ele un uscator de vase cu o denumire care te duce cu gandul la calitate germana, rezistenta. Grunberg ii zice si arata cam asa


Nici nu am stat prea mult pe ganduri, l-am supus CTC-ului vizual de familie si l-am bifat pe lista de noi achizitii, fericit la culme de o asemenea alegere. Unde mai pui ca in Dedeman ma invartisem de vreo patru ori in jurul rafturilor, speriat fiind de preturile a ceva asemanator. De calitate mai buna, evident. Nu?

Adevarul e ca am cazut intr-o capcana clasica. Sau ceva de genul, pentru ca a umfla pretul unui produs cu jumatate peste valoarea lui pentru ca mai apoi sa te bati cu pumnul in piept pe o reducere de 54% nu e tocmai o chestie onorabila. Nu e pentru prima si cu siguranta nici ultima data cand se intampla asa ceva. Ceea ce smart2buy.ro (ironic, nu?) vinde cu 110 RON pret intreg, cu TVA inclus, dar fara taxa de livrare prin curier rapid, redus la 51 RON, se gaseste in Carrefour cu 59.90 RON, fara sa faca obiectul unei promotii, sau as putea sa dau alte exemple din online, insa ma abtin avand in vedere posibilitatea iesirii lor din stoc (pe megaokazie.ro l-am gasit cu 45 RON, TVA inclus, fara transport banuiesc eu).



Aceeasi cutie, acelasi model, aceleasi dimensiuni (prin comparatie cu ceea ce am vazut ieri in Carrefour). Luati-l ca pe un semnal de alarma legat de ceea ce se mai vinde prin spatiul asta la preturi mult peste valoarea reala a obiectului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu