miercuri, 2 decembrie 2009

O mie de dorinte

Un slogan, asa cum este si O mie de dorinte doar cu Quelle, trebuie conceput astfel incat sa devina parte integranta a unui brand.
In cazul magazinului online, asocierea de cuvinte este una destul de reusita, imbinand subiectul si actiunea, aducand in fata unul din elementele care sensibilizeaza portofelele: dorinta.

Dorinţa este "a cere" la infinit. (Ioan Gyuri Pascu, In cautarea Armoniei)

Din surse a caror identitate o voi pastra sub semnul confidentialitatii, am aflat ca la realizarea sloganului Quelle si-a adus contributia o parte din staff-ul unor celebritati precum Iepurasul de Paste si Mos Craciun. O asemenea colaborare nu poate fi decat o invitatie pentru descoperirea unui univers magic al cumparaturilor de sezon.

Articol participant la concursul SuperBlog 2009.

4 comentarii:

  1. Păi, dă-i, dacă ai de unde, dar nu mă implica pe mine în poveste, că pe mine nu m-o prea plăcut Quellul, până acum :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici pe mine.Sa stii ca mi-am dorit o implicare mai directa din partea sponsorilor. Stiu si eu... Trebuie sa le propun celor de la PCNews ca la sfarsitul concursului sa votam cea mai interesanta tema propusa de un sponsor. Sa dam si noi note, nu doar ei. :))

    RăspundețiȘtergere