duminică, 29 noiembrie 2009

Sharing all the world

John Lennon - Imagine

Imagine there's no Heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today


Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace


You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one


Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world


You may say that I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one

In 2010 eu o sa fac lumea mai buna prin:

  • voi incerca sa fiu un exemplu pentru cei din jurul meu, sa ajut unde pot;
  • voi participa la actiuni de ecologizare, plantare copaci;
  • voi continua sa fac donatii (bani, imbracaminte) si voi cumpara acele produse prin care contribui la diferite actiuni caritabile;
  • voi promova pe blog acele campanii care incearca sa schimbe ceva in bine, voi scrie articole care sa contina informatii utile despre economisirea resurselor;
  • ma voi ruga mai mult.
Articol participant la concursul  SuperBlog 2009.

2 comentarii:

  1. Ce bine ar fi sa si reusim sa ne tinem de lucrurile astea...


    offtopic: multumesc de atentionare, se pare ca-mi trebuiesc dioptrii mai mari la ochelari...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am reusit anul asta, voi reusi si la anul. Ce imi doresc e un plus cantitativ si calitativ fata de 2009.



    Ma bucur ca am putut fi de ajutor. :)

    RăspundețiȘtergere