luni, 23 noiembrie 2009

Uploading a Dream

Merg pe un coridor lung, insotit doar de zgomotul pasilor mei si mireasma unei lumi cunoscute. Doua usi mari se deschid, dezvaluind o incapere imensa. Linistea care m-a inconjurat pana acum s-a transformat intr-un amestec de cuvinte pe care nu le inteleg... Totul e strain, misterios, lumina e palida, imbujorata timid de adierile de vant care incercau sa patrunda in acel spatiu printre draperiile martore ale curiozitatii mele, aducand cu ele si un licar de ziua. Imi indrept pasii, grabit, catre acel loc, si...

M-am trezit. Sunt pe sezlong, pe o plaja aproape pustie, iar racoarea unei seri de vara tarzii m-a facut sa revin la realitate.
Ciudat vis!
Mai ciudat e ca am adormit cu laptopul in brate, citind jurnale de calatorie in Tibet. Bateria EeePC-ului 1101HA SeaShell imi sopteste ca ar fi timpul sa ma retrag catre hotel. Daca ar fi sa ma iau dupa specificatiile sale tehnice, lucru care m-a facut sa optez pentru cumpararea lui, am dormit mai bine de cinci ore. Oftez. Inainte de a inchide sesiunea si de a-mi face bagajele, am aruncat o privire peste cantitatea de trafic... E clar ca o sa trebuiasca sa-mi modific abonamentul de date. Somnul a fost odihnitor, dar costisitor.
Inghesuit intre idei si timp, am reusit sa mai scot un articol pentru SuperBlog 2009.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu