vineri, 20 noiembrie 2009

SOS

Salut!
Numele meu e Daniel si acesta este jurnalul meu, jurnalul unui naufragiat pe o insula tropicala. Nu sunt singur...

Ziua 1
Cum am ajuns aici? Plecati pe mare intr-o calatorie planificata in urma cu ceva timp, calatorie amanata de vreo cateva ori din pricina unor probleme tehnice, am fost surprinsi pe la amiaza de o furtuna puternica. Am incercat, in zadar, sa-i tinem piept. E un miracol faptul ca am ramas in viata.
Nu stiu cat timp am plutit in deriva, dar ma simt de parca as fi trait o vesnicie. Timpul capata un inteles ciudat in acele momente. Cred ca mi-am revazut toata viata...
Ne-am trezit pe aceasta insula, un paradis pe care nimeni nu l-a planificat in Agenda pierduta odata cu majoritatea bagajelor noastre, in apele involburate ale marii. S-a dus naibii numarul de telefon al blondei superbe de la Hostway (o firma cu care colaborez la un proiect) si cu care urma sa ma intalnesc pentru.. a discuta detaliile unei afaceri noi. Am reusit totusi sa recuperam cateva lucruri. Ironie: printre maruntisurile salvate am gasit ceva care ne-a starnit amuzamentul (suntem cinci de toti) si spiritul de gluma- cartea, romanul scris de Daniel Defoe, "Robinson Crusoe". Apartinea unuia dintre prieteni. Nu apucase sa o citeasca; acum are tot timpul.
Primul lucru pe care l-am facut a fost sa ne amenajam un adapost. Urma sa aflam ca soarta ne-a fost favorabila. Naufragiasem intr-un loc binecuvantat de Cel-de-Sus.

Ziua 2
Prima noapte pe insula a fost agitata. Pentru mine. Somnul mi-a fost tulburat de cosmaruri. Se facea ca ma lupt sa raman deasupra apei reci, sleit de puteri. Nu am reusit sa dorm decat o ora. O cafea mi-ar prinde bine.
Daca ieri ne-am limitat la o vizita scurta, astazi ne-am hotarat sa exploram mai in amanunt imprejurimile.

Ziua 2 - continuare
Agonia s-a transformat in extaz. Am descoperit locuri si privelisti de o frumusete impresionanta. Totul pare ireal.

Ziua 3
Ieri am scris putin. Nu din lipsa de idei ci din economie de hartie si unelte de scris. Inca nu am reusit sa gasim o papetarie. Cred ca va trebui sa improvizez ceva, sa patentez o metoda inovativa de a continua ceea ce am inceput. Am zarit ieri cateva pasari exotice cu un penaj interesant care mi-au trezit idei.
Tot astazi am reusit sa finalizam consolidarea acoperisului la adapost pentru orice eventualitate. Starea de spirit este buna. Am discutat si am ajuns la concluzia ca ar fi bine sa punem la punct un plan pentru a putea fi observati de cei care ar trece prin zona. Facem cu randul, de veghe, noaptea langa foc...

Ziua 4
Mi-au disparut foi multe din jurnal. S-a intamplat sa atipesc langa foc. Sa fi fost 10-20 de minute... M-am trezit alertat de zgomote venite dinspre padure. Am impresia ca nu suntem singuri pe insula... Mi-am terminat hart

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu