luni, 16 noiembrie 2009

Oriunde, oricand Tara te imbraca on-line!

O marca lansata in 2004, o echipa orientata catre client, o alternativa la magazinele clasice, rezultatul muncii unui om care si-a urmat un vis: Tara Fashion.
Odata patruns in prima pagina a magazinului virtual, am realizat ca este o lume creata pentru femei. Complot, mi-am zis in minte! Cei de la PCNews au transformat SuperBlog2009 intr-un curs de moda si design. Am rasuflat usor cand am vazut ca BARBATII au si ei un coltisor al lor. Pana aici scorul e egal dar pe masura ce navighez in pagini, echipa adversa castiga teren. Arbitrul poarta fusta si meciul e castigat fara drept de apel de catre sexul frumos.
Invinsii fac cinste cu echipament. Bine ca am prins perioada cu reduceri, cadouri si transport gratuit, plus ca am totul la indemana: cos de cumparaturi, produse aranjate pe categorii, ajutor pentru alegerea marimilor, cabina de proba, tinute complete. Hai ca nu e greu! Pana la sfarsitul concursului voi jongla cu stiluri vestimentare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu