duminică, 8 noiembrie 2009

O mie de dorinte

Mie, brandul Quelle imi va aduce aminte intotdeauna de perioada copilariei. De ce? Am povestit undeva, tot in cadrul concursului SuperBlog2009.
Au trecut anii, s-au schimbat multe intre timp. De la un exemplar de catalog dat din mana in mana s-a ajuns la haine online. Toate la distanta de cateva click-uri. Trebuie sa recunosc faptul ca imi place cum isi prezinta marfa si nu vorbesc din pozitia cuiva care vede pentru prima data magazinul online.
Voi trece, scurt si la subiect, cateva din lucrurile care mi-au atras atentia:
  1. design simplu;
  2. navigare usoara;
  3. evidentierea ofertelor de sezon si a reducerilor;
  4. newsletter, unde as avea o propunere pentru cei de la Quelle: posibilitatea de personalizare ar fi interesanta (asta in cazul in care ma intereseaza numai anumite produse din oferta);
  5. nota bene pentru Consiliere;
  6. structurare clara a produselor pe categorii, prezenta unor marci de renume.

3 comentarii:

  1. Simplu si la obiect!
    Cum ai spus si tu, cu probele astea nici nu ai avea cum altfel...

    Multa bafta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa pun in curand, aici pe blog, rezultatele pe care le-am obtinut pana acum. Cateodata, scurt si la subiect e cel mai bine.

    Multam!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie-mi aduce aminte de anii '80 cand rasfoiam cataloagele Quelle si visam la lumea "de afara".

    RăspundețiȘtergere