marți, 5 aprilie 2011

Birotica si papetarie de la officesupply.ro

Birotica! Birotica si Papetarie

O abordare cinefila, nu prea greu de mirosit pentru un nas usor experimentat, un titlu care spune totul despre continut. Fata de ultima experienta (tot sub forma unui articol) marca OfficeSupply, experienta nu prea indepartata in timp, am observat pe site un usor parfum de primavara, parfum adus de promotiile lunii aprilie.
OfficeSupply.ro inseamna in primul rand birotica si papetarie de calitate oferita clientilor conform canoanelor e-commerce. Mi-am trecut click-urile prin producatori destul de cunoscuti si apreciati pe piata, nume cu rezonanta in domeniul mai sus mentionat: Canon, Elba, Esselte, Epson, HP, Lexmark, Pelikan, Pigna, Sony, Verbatim, XEROX, etc. Cei enumerati reprezinta, in cazul meu, marci cu a caror produse am lucrat destul de des, insa asta nu inseamna ca restul cuprins in desaga birotica si papetarie nu merita atentia noastra. Multe din ele au trecut prin mainile mele fara ca eu sa bag de seama numele imprimat pe obiectul respectiv, lucru care m-a facut sa-mi bag nasul (curiozitatea, bat-o vina) intre zecile de pixuri, creioane si alte maruntisuri uitate de mine prin suportul de scule purtatoare de pasta si mina de grafit, existent langa calculator, pentru cazuri si obiceiuri stravechi. Unul din ele e completatul integramelor. Acasa, tastatura e rege. Am descoperit lucruri interesante. Recensamantul a dat urmatoarele rezultate:
  • pixuri - 80% NO NAME; 10% "luate" cadou sau cu titlu de "imprumut"; 5% cu afinitati si culori politice, primite "cadou"; 4% inutilizabile; 0,90% cumparate de la comis-voiajorii de pe tren; 0,10% castigat la concurs. Ultimul e mic in procente, insa e tare ca si gadget. Are stick USB inclus.
  • stilou cu provenienta dubioasa.
  • creioane: 90 % in dulcele stil clasic, NO NAME; 10% creion mecanic rotring Tikky.
  • foarfeca de birou: 100% NO NAME.
  • elastic, agrafe de birou: IDEM.
Nici nu vreau sa ma gandesc la "secretele intunecate" detinute de altii...
Concluzia nu poate fi decat una: la capitolul birotica si papetarie sunt deficitar in ceea ce priveste alegerea producatorilor, desi diferenta exista, probata de multe ori de subsemnatul. Nu poti compara un no name cu un rotring. Prin anii '90, cine detinea o trusa pentru desen tehnic sub semnatura producatorului supus comparatiei de mai devreme, era inginer.
V-am scris mai devreme de promotile officesupply.ro. Nu pot incheia fara a le prezenta, in mare:
  • in luna aprilie, o comanda de minim 1000 de lei (fara TVA) vine garnisita cu un aratos filtru de cafea, gratuit;
  • 50 de dosare Elba = 1 cadou contand intr-un creion mecanic rotring de 0,9;
  • o comanda de 10 bibliorafturi Esselte Economy inseamna 20 de dosare incopciat Leitz, gratis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu