marți, 5 aprilie 2011

Jucarii copii

Jucarii copii

Taticul

Copiii sunt o sarbatoare!
Ieri mi-a nascut nevasta trei,
Dar mult ma roade-o intrebare:
"Vai! Care-o fi al meu din ei?" (din intelepciunea lirica a lui Ion Marinescu-Puiu)


Am zis sa incep articolul intr-un ton usor umoristic, doar-doar s'or descreti "fruntile" portofelelor greu incercate de luna martie, si nu numai. Unii vor spune ca e prea devreme sa gandim asa departe, insa nu strica sa cautam din timp, fie si pe google in prima faza, jucarii copii. Planificarea bugetului, in conditiile date, e o problema ce trebuie gandita in avans, pentru a evita surprizele mai putin placute. Oare cu ce sa incep?! Cu ceea ce se afla in planul cel mai apropiat, zic eu, adica Iepurasul de Paste. 1 Iunie e.. mult, mult, mult prea devreme de luat in calcul.
Sa-i dam Iepurasului ce-i al Iepurasului. Toata povestea asta e "santaj" pe fata, unul invelit in ciocolata de import. Din Germania, zic unii, legenda avandu-si izvorul in traditiile populare precrestine. Santaj sau nu, el a fost asimilat coform canoanelor autohtone si integrat incet, incet in lumea copiilor. Un lant al slabiciunilor, un "lant" in care te prinzi din placerea de a darui. Oricum, rasplata e pe masura efortului.
Va propun in urmatoarele randuri sa iesim putin din tiparul cosurilor pline de dulciuri, ciocolata, si sa tragem nitel cu ochiul in oferta celor de la jucariidinlemn.com (magazin online dedicat jucariilor pentru copii), in cautare de jucarii copii. Am simplificat munca prin folosirea optiunii de cautare pe site. Din cele 1459 de produse in stoc am extras doar ceea ce ne intereseaza in momentul asta, prin folosirea unui nume de cod cu greutate: Iepuras. Au rezultat... Oare cate lucruri interesante credeti ca am gasit? Pot sa va fac un preview: preturile incep de la 9.90 RON (TVA inclus).
Intr-un univers plin de jucarii copii, site-ul despre care v-am povestit in randurile de mai sus, promite, prin calitatea materialelor folosite, (lemn, carton reciclat, plus, cauciuc natural) siguranta unei alegeri potrivite copilului vostru/copiilor vostri, indiferent de ocazia cu care faceti cadoul respectiv. Alegerea va apartine in totalitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu